İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

16 Şubat 2018 Cuma

Yalova’dan Gelsin Markası ile tanıştınız mı?

Yalova’dan Gelsin
Yalova’dan Gelsin

Herkese merhaba :) Bugün sizlerle yepyeni bir markayı tanıştırmak istiyorum. Bitki ve meyve çaylarını sevenler dikkatlice okusun yazımı. Mesela ben çok severim. Özellikle de değişik lezzetlere bayılırım. Hal böyle olunca "Yalova'dan Gelsin" markası tam benlik oldu. Kısaca bahsetmek gerekirse;
Türkiye'nin en kaliteli Ihlamur yetiştiren şehri bilindiği üzere Yalova'dır. Buradan yola çıkarak kadın istihdamına destek amacıyla Yalova Ticaret ve Sanayi Odası Kadın Girişimciler Kurulu tarafından "Yalova'dan Gelsin" marka patenti alınarak kuruluyor. Türkiye'nin diğer illerinden de meyve ve bitki çayları konseptiyle bu güzel ürünler Model Kadın Kooperatifi ile satışa sunulup tüketici ile buluşuyor.

Yalova’dan Gelsin
Yalova’dan Gelsin

Elimde üç farklı çay mevcut şu an. Yalova Esintisi, Yalova Kiwi Çayı ve Zinde. Hepsinin de içeriği birbirinden güzel. 
Yalova Esintisi Ihlamur, Elma, Portakal, Kekik ve Kuşburnun'dan oluşuyor. Hepsi en sevdiklerim:) 
Yalova Kiwi Çayı Kivi Meyvesi, Tatlı Elma, Armut, Portakal Kabuğu, Mandalina Kabuğu ve Kivi Aroması içeriyor.
Zinde ise Salatalık, nane, Limon, elma ve tarçın içeriyor. 
Özellikle bu mevsimde hepsi de güzel içerikli değil mi? Malum hastalık havası şu aralar. Soğuk kış günleri için de biçilmiş kaftan bu çaylar.

Yalova’dan Gelsin
Yalova’dan Gelsin

Hazırlanmaları ise çok basit. Kapaklı demliğin içine kaynamış suyu koyup üzerine de 1 çay bardağı için 1 çay kaşığı ölçüsünü kullanıp çaylardan ekliyoruz. Buharını dışarı vermesine engel olup yaklaşık 10 dakika demleyip afiyetle içiyoruz. :) Yakında www.hepsiburada.com sitesinden ve modelkadinkoop instagram hesabından sipariş verebilirsiniz.

6 yorum:

  1. Afiyetle için, şifa olsun. Bende farklı tatlarda bitki çayları denemeye bayıliyorum.kivi çayıda bu ara favorim ❤❤

    YanıtlaSil
  2. ilk kez duydum ama bakmak lazım :)

    YanıtlaSil
  3. duymuştum ama hiç denemedim ürünlerini :-)

    YanıtlaSil
  4. Böyle girişimlere destek olmak lazım; yazın için teşekkürler Ebru'cum! Sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Kivi çayını çok merak ettim.Siteyi inceleyeceğim mutlaka ♥

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13