İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

16 Ekim 2017 Pazartesi

Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz ve Fondöten

Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz ve Fondöten
Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz ve Fondöten


Herkese merhaba :) Geçen hafta Sosyal medyada (instagram Farmasi Pınarı olarak bilinen Pınar Hanım'dan yeni bir kargo aldım yine çok merak ettiğim Farmasi ürünleri yer alıyordu. Bu ürünlerden ikisi ise Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz ve Fondöten.

Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz
Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz

Bir süredir sosyal medyada bu iki ürünün güzelliklerini o kadar duydum ki gerçekten merak ettim çünkü Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz ve Fondötenin yabancı markalarda pek çok alternatifi mevcut tabi fiyat olarak Farmasi fiyatlarına göre yüksek. Hem yerli firma olması hem de daha uygun fiyatları nedeni ile gerçekten bu iki ürünü denemek istedim. Yerli firmaları her zaman desteklemeliyiz bunu da her zaman söylerim biliyorsunuz.


Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz
Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz

Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz ve Fondötenin özellikleri gereği hep ikisini beraber deneyip kullandığım için açıkcası yazıları da birbirlerinden ayırmadan birlikte yazmak istedim. Hepimiz fotoğraflarda güzel çıkmak istiyoruz di mi? Ya da olan güzelliğimizin de fotoğraf karesine taşınması ne güzel olurdu. İşte bu "Camera Ready" yazısı tam da bunun için yazılmış. :) Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz ve Fondöten in haklarını yememek için bence beraber kullanılmalılar.

Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz
Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz

Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz ile başlamak istiyorum. Yağ içermeyen ve tüm cilt tiplerine uygun bir ürün. Şeffaf ve silikon yapısı mevcut. Vaadleri arasında gözenek görünümünü, ince çizgileri ve kırışıkları gizlemek mevcut. Silikon bazlı bir ürün olduğundan ve daha önceki benzer ürün deneyimlerimden dolayı bu üründe en iyi performansı parmaklarınızla tampon hareketlerle cildinize yedirerek alabilirsiniz. Silikon yapılı olduğu için gözeneklerin ve ince çizgilerin içine dolup onları dolduruyor en basit anlatımımla. Bu sayede kısa sürede pürüzsüz bir görüntü elde ediyorsunuz.

Gözenekleriniz benim gibi aşırı büyükse ki çok nadir kişilerde bu sorun mevcut. Benim de zaten belli bölgemdeki gözeneklerim geniş. Onların görünümünü azaltıyor. Mesela burnumun üzerindeki gözenekler ise çok geniş geniş değil ama yine de gözenek gözenek durması beni rahatsız ettiği için sorunlu bölgelerime ve bir de burun üzerine bu tarz ürünleri uygularım her zaman. Burun üzerindeki gözenekleri gerçekten gizledi yani benim için vaadlerinde başarılı. 

Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz
Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz

Rengi demin de bahsettiğim gibi şeffaf. Ambalajı ise 25 ml. Sorunlu bölgelere uygularsanız sadece bayağı bir gider size. Tabi bütün yüzünüze uygulamanız tercih sebebi :) Tüm yüzünüze uygularsanız makyajınızın daha kalıcı olmasını da sağlıyor. Farmasi ürünlerinin geneli gözlemlediğim kadarıyla ilaç ambalajı gibi ilk defa sizin açtığınız cinsten. O yüzden daha bir seviyorum bu özelliğini. Bu ürün de açıldıktan sonra 12 ay sonra tüketilmesi gerekiyormuş. Bunu da belirteyim. İndirimde 22 küsür bir fiyatı var ve bence gayet de uygun. 

Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten
Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten

Sıra geldi ikinci ürüne Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondötene. Hem güneşten koruma özelliği olan (Spf 15) hem de camera ready özelliklerine sahip yani fotoğraf çekimlerinde yüzünüze gelen ışığı yansıtarak daha aydınlık bir görüntü vererek fotoğraflarda istediğiniz güzellikte çıkmanıza olan bir de full kapatıcı bir ürün Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten. Şimdi diyorsunuz di mi daha ne olsun. Aynen de öyle :) 

Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten
Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten

Kıvam olarak aynı özellikteki alternatiflerine göre daha yoğun bir ürün Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten. Vaadleri arasında yaşlanma karşıtı formülü ile kırışıklık görünümünü düzenlemeye ve yeni yaşlanma izlerinin oluşumunu engellemeye yardımcı olması da yer alıyor. 

Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten
Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten

Pompalı bir şişesi var en sevdiğim ambalaj diyebilirim. Hem dibine kadar kullanabiliyorsunuz tabiri caizse hem de sağlık açısından hijyenik olmuş oluyor. Ben Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöteni Farmasi VFX Pro Camera Ready bazı uyguladıktan sonra bir süre bekleyip yüzüme yine uygun bir fırça yardımı ile özellikle sorunlu bölgelerime tampon hareketlerle yedire yedire uyguladım. Özellikle kapatıcılığını etkilemek istemiyorsanız tampon hareketlerle uygulamayı ihmal etmeyin. Sünger alışkanlığınız varsa süngerle de olur. 

Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten
Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten

Hem kalıcılığını hem de kapatıcılığını sevdim ben Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondötenin. Bir gün boyunca yüzümde tutmadım sildim tabi ama yine de yüzümde kaldığı süre içerisinde beni rahatsız etmedi. Sağlıklı, canlı göstermesini sevdim gerçekten. Daha öncede yazdığım gibi yine Farmasi VFX Pro Camera Ready Baz ile birlikte kullandığımı belirtmek isterim. Bendeki rengi 01 vanilla ve 30 ml bir ambalajı mevcut. Yine açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. 

Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten
Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten

 Sizin için rengini göstermek amaçlı swatchladım. Bu bir pombalık ürün görünümü.

Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten
Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten

Elimle biraz dağıttım rengi ortaya çıksın diye ama yedirmedim.

Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten
Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten

Son olarak da iyice yedirdim. Benim tenime uygun bir renk oldu 01 vanilla rengi. Yine indirimde 33 tl gibi bir fiyata iniyor Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten. Bence mutlaka baz ile birlikte deneyin derim. 

Bu ürünleri satın almak isterseniz Pınar Hanım'a instagram veya kendi sitesi olan  Farmasi Pınarı ndan ulaşabilirsiniz. 

4 yorum:

  1. Bir arkadaşımın ablası da bu fondöteni çok çok sevmiş; ben de iyice merak ettim! Ama duruşunu tam anlamadım... dewy mi? saten mi? mat mı? Nasıl bir bitişi var?

    YanıtlaSil
  2. Son zamanlarda bu camera ready fondötenler çok tercih edilir oldu gerçekten. Benim de merak ettiğim bir seri. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba ya bu fondotenin numarası kaçtır.?
    hiç bir yerde şu fondoteni kullanıpta numarasını yazan olmamış :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farmasi vfx pro 01 numara kullanılmış. Yazıda da geçiyor:) Gercekten güzel bir fondöten ben de hem satışını yapıyorum hem kullanıyorum tavsiye ederim 😊

      Sil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13