İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

2 Ekim 2017 Pazartesi

Farmasi Ürünlerinden Neler Geldi?

Farmasi Ürünleri
Farmasi Ürünleri

Herkese merhaba :) Geçen hafta Sosyal medyada (instagram Farmasi Pınarı olarak bilinen Pınar Hanım'dan yeni bir kargo aldım yine çok merak ettiğim Farmasi ürünleri yer alıyordu. Ben de denemelere başladım ama sizlerle de toplu olarak paylaşmak istedim. Tek tek ayrıntılı postları gelecek :) Öncesinde toplu bir bakış atalım istiyorum.



Farmasi Ürünleri
Farmasi Ürünleri

Farmasi Love YourSelf far paletini o kadar merak ediyordum ki anlatamam. Hem renkleri süperdi hem de daha önce Farmasi farlarını kullanıp çok sevdiğim için bu yeni ürünü de görünce heyecanlandım. İçeriği ise sürpriz ;)

Farmasi Ürünleri
Farmasi Ürünleri

Yine çok merak ettiğim bir ürün ise Farmasi VFX Pro Camera Ready Primer. Bir de çok iyi anlaştığı bir arkadaşı var bu ürünün ikisi süper olacak :)

Farmasi Ürünleri
Farmasi Ürünleri

Farmasi Zen maskarayı beğenen çoktu bakalım benim düşüncelerim nasıl olacak.

Farmasi Ürünleri
Farmasi Ürünleri

Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondoten. Aynı serinin bazı ile iyi anlaşacaklar. Böylece fotoğraflarda daha güzel çıkabileceğim :)))

Farmasi Ürünleri
Farmasi Ürünleri 

Farmasi Naturelle El Kremi. Ellerimden soğuktan dolayı oluşan egzama var bu kremden çok ümitliyim.

Farmasi Ürünleri
Farmasi Ürünleri

Son olarak da rengini görünce bayıldığım yine sevdiğim Farmasi Cashmere tekli far :)

Sizin bu ürünler içerisinde kullanıp da beğendikleriniz hangileri?

2 yorum:

  1. Ben en çok şu Primer'ı ve Vice Brown olan far paletini merak ediyorum doğrusu! Fakat kendime far almayı yasakladım. Primer için de gelecek yorumları bekliyorum ^_^ güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan tatlım hepsi harika görünüyor. Fondöten çok başarılı.

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13