İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

18 Eylül 2017 Pazartesi

Technic Colour Fix Highlighter Paleti


Herkese merhaba :) Highlighter meraklıları burada mı? Önce bir yoklama alayım. Tamam tamam gördüm şimdi hepinizi o zaman sizi bol highlighterlı hem de indirim ganimeti olan Technic Colour Fix Highlighter Paleti yazısına davet ediyorum.




Çoğunuz biliyorsunuzdur diye düşünüyorum. Bir süre önce EveShop mağazalarına ve online satışına Technic markası da eklendi. Yeni marka ülkemizde satışa sunulunca ben bir heyecanlanıyorum ve sabırsızlanıyorum ki görmeyin gitsin. Technic markası da beni heyecanlandıran ve çok merak ettiğim bir marka oldu. Bir İngiliz markası olan Technic'in hayvan deneylerine karşı bir marka olması da gayet güzel bence.


Marka satışa sunulduktan bir süre sonra da indirim eklenince fiyatlar tadından yenmez bir hal aldı ki en sevilen ve tercih edilen durum oluyor kendisi :) Biraz nefse sahip çıkmak zor olsa da bu güzel palete karşı koyamadım.


İçinde 8 adet toz highlighter bulunuyor. Tonları gerçekten çok güzel. Her zevke hitap edecek 8 rengin bir palette olması ve bu renklerin de gayet pigment içermesi en güzeli.

Üst sıradaki soldan ilk iki renk

Alt sıradaki soldan ilk iki renk

Üst sıradaki sağdan ilk iki renk

Alt sıradaki sağdan ilk iki renk


Genel anlamıyla palet bana kullanışlı geldi. Tester olmadığı halde aldım çünkü fiyatı indirimde çok uygun ve iyi ki de almışım diyorum şu an. Pigment olarak başarılı bir palet. Seyahatler için de gayet ideal. Açıldıktan sonra 36 ay ömrü varmış bu paletin. Ayrıca ilginç bir bilgi de vereyim. Üst sıradaki highlighterların her biri 2,1 gram ama alt sıranın her biri 1,8 gram.



Üst sıra renklerini sizler için swatchladım.


Alt sıranın renklerini de bu sizlere bu şekilde gösteriyorum.

Sim sim olmayan sedefli güzel aydınlatıcı her bir renk. Kullanım alanları ve renk tercihleri tamamen size kalmış ama indirimde gerçekten bu paleti alın. Ayrıca daha da yaldır yaldır bir görüntü isterseniz unutmayın önce likit aydınlatıcı kullanacaksınız üzerine de toz aydınlatıcı geçtiniz mi işlem tamam :)

Ürünü incelemek isterseniz de hemen buraya Tık Tık :)

5 yorum:

  1. hepsi de güzelmiş dünya kadar aydınlatıcım olmasa kesin alırdım bunu :-)))) hoş yine de alabilirim ya o ayrı :-D

    YanıtlaSil
  2. Cidden çok güzel ve uygun fiyatlı bir paletmiş :) Mutlulukla kullanın, sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir palet olduğu renklerinden belli güle güle kullan :))

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13