İzleyiciler

21 Ağustos 2017 Pazartesi

Yolo ile Zahmetsiz Yolculuk Serüveni

Yolo

Herkese merhaba :) Bugün sizlere geçen hafta yaşadığım Yolo deneyimimden bahsetmek istiyorum. Çünkü böyle güzel bir şey vardı da neden paylaşmadın neden bizim haberimiz yok demeyin istiyorum. Duymayan kalmasın o vakit :)

Geçtiğimiz perşembe eşimle MFÖ konserine gidecektik. Biz de transfer aracı olarak Yolo'yu denemek istedik. Biliyorsunuz İstanbul trafiğinde ve akşam iş çıkış saatinde bir yere gitmek işkence halini alıyor. Yolo ile randevumuz 18.30 da Kozyatağındaydı. Kısaca bahsetmek gerekirse, application olarak Yolo uygulamasını telefonunuza indiriyorsunuz. İster hemen isterseniz de en erken 3 saat öncesinden transferinizi ayarlıyorsunuz. Bizimki randevulu olduğu için tam saatinde Yolo'nun lüks aracı lüks diyorum çünkü gerçekten lüks bir Mercedes Vito randevu yerinde belirdi. Yolo'nun Vip eğitim almış şöförü Yusuf Bey bizi karşıladı. Gerçekten ulaşım sektöründe çok sık göremeyeceğimiz bir kibarlık gördük ve şaştık kaldık. Konsere doğru tam vaktinde yola çıktık.

Aracın içi çok çok rahat ve konforlu. Dışarısı çok sıcaktı ama aracın klima sistemi süper çalışıyor terlemeden ferah ferah gidiyorsunuz yaz için en çok aranılan bir özellik bu. İsterseniz camlardaki perdeler kapalı kalsın ama biz köprüden geçerken manzaraya bakalım diye dayanamadık perdeleri ortadan kaldırdık. Bir araç içinde konfor ve rahatı sağlayacak her şey düşünülmüş. Koltuklar çok geniş zaten. Biz iki kişi bindik ama kalabalık 4-5-6 kişi rahatlıkla biner. Çok mu yorgunsunuz valla biz yorulmuştuk hemen yayıldık geniş ve rahat koltuklara.

Yolo

Açıkcası çok çok zorda kalmadıkça etrafımda duyduğum maceralar ve benim başıma gelenler nedeniyle asla taksi kullanmayan bir insanım. Şöyle söyleyeyim senede 1 kere ya taksiye binerim ya da hiç binmem. Hiç taksi maceralarına çanak tutmaya gerek yok çünkü Yolo bir şirket, adı sanı her şeyi belli o yüzden de %100 güvenilir. Yolo şöförleri ise o kadar kibarlar ki hayran kalıyorsunuz. O yüzden özellikle bayanlar ve çocuklular için çok ideal. Ayrıca çocuklu kullanım için bir de şöyle bir güzelliği var Yolo'nun. Eğer önceden rezervasyon yaptırırsanız ve çocuk koltuğu talep ederseniz çocuk koltuklu araçları size tahsis ediyorlar. Zaten araçlar ya Mercedes vito ya da karavan. Yani lüks ve konfor hep var ee bi de güvenilir de daha ne olsun diyorum.

Özellikle çalışan bayanlar için vakit nakittir her zaman çünkü iş çıkışı sürekli bir yerden başka bir yere koşturma halindeyizdir. Ya iş toplantısına ya da arkadaş buluşmasına bazen konsere bazen de çocuğu okuldan almaya sürekli koşturma hali devam ederken böyle durumlarda gerçekten Yolo çok lazım. İnanın artan vakit için extra bir sürü şey halledebilirsiniz.

Biz 18.30 da yola çıktık ve iş çıkış trafiğine rağmen İstanbul Anadolu Yakasından Avrupa Yakasına 40-45 dakikada geçtik. Tahminimizden de erken varınca konser önce yemek molasını bile kaptık :) Yolo şöförleri navigasyona bakıp neresi müsait ise trafik açısından sizi oradan götürüyor yani sizi trafiğin içine sokan fıldır fıldır dönen taksimetrelere son. Bu arada ödeme için Yolo şöförleri ile para alışverişi yok çünkü sadece kredi kartı geçerli ödemeyi de siz Yolo uygulamasına girip transferinizi planladığınızda tutarı görüp gerçekleştiriyorsunuz. Cebinizde nakit bulundurma derdine de son :)

Yolo

Konser çıkışı Yolo'yu tekrar çağırıp kullanacağımız saat belli olmamasına rağmen transferi ayarladığımda ve arkamı döndüğümde neredeyse araç belirdi desem yeridir yani gerçekten gözlerime inanamadım o kadar çabuk geldi.  Bu seferde Avrupa Yakasından Anadolu Yakasına çok kısa bir sürede yarım saat gibi bir zamanda geçtik ki şöförümüz de bir İstanbul Beyefendisi çıktı desem abartmış olmam. O kadar saygılı ve kibar bir amcaydı ki gerçekten insan böyle insanları görüp onlara saygı göstermek istiyor.

Geçenin sonu ve Yolo'dan ayrılma vakti. Bizi çok rahat ve konforlu bir şekilde güvenle getiren şöförümüz Mehmet Recep Bey'e teşekkürlerimizi iletip araçtan ayrıldık ve evimizin yolunu tuttuk. Bundan sonra her yere Yolo ile. Hatta uçakla gittiğimiz seyahatlerde havaalanına kendi aracımızla gidiyorduk ve zor sığıyorduk oğlumun bizden çok eşyası olduğu için :) Artık hiç farketmez Yolo ile güvenli, rahat ve konforlu yolculuk varken bizim araba da otoparkta takılsın :)

Yolo şu an İstanbul ve Bodrum'da hizmet veriyor. İlk Bodrum tatilimde de sık kullanacağımıza eminim. Umarım kısa zamanda diğer illerde de hizmet verir çünkü gerçekten çok kaliteli bir uygulama.