İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

3 Temmuz 2017 Pazartesi

IDC Color Magic Studio Color Notes Palet

IDC Color Magic Studio Color Notes
IDC Color Magic Studio Color Notes

Herkese merhaba :) Bugün sizlerle son zamanlarda elimin sürekli gittiği bir ürünü paylaşmak istiyorum. IDC Color markası bildiğiniz üzere bir süre önce EveShop sayesinde Türkiye piyasasına giriş yaptı. Biraz araştırdım ve markanın bir İspanyol markası olduğunu öğrendim ama sanırım ürünlerini Çin de üretiyorlar. İspanyol markası neden Çin'de üretiyor diyorsanız. Çok daha ucuza mal etmek için. Yani Made In China yazısını görünce hemen karalamamak gerekir. İş gücü çok ucuza geldiği için ayrıca ambalaj, paketleme vs de karlı olduğu için yabancı markalar Çin'e çok sık yöneliyor. Gelelim bu paletin özelliğine :)



IDC Color Magic Studio Color Notes
IDC Color Magic Studio Color Notes

Daha önceden Eveshop'a yeni bir kozmetik markasının geleceğini duymuştum ama hangi marka olduğunu sonradan öğrendim ve en kısa sürede gittim inceleme yapmaya. Too Faced in meşhur Chocolate palet benzeri bir palet var bu markada onu deneyerek başladım. Testerı olan bütün paletlerini denedim. Zaten öyle tek başına allık falan gelmemiş genelde palet olarak ürünler seçilmiş.

IDC Color Magic Studio Color Notes
IDC Color Magic Studio Color Notes


Benim okul zamanında ödev yazdığımız blok not tarzı bu IDC Color Magic Studio Color Notes Paletin dört farklı çeşidi vardı. Ben tester olan diğer ürünleri denediğimde genel olarak pigmentasyonun çok iyi olduğunu fark ettim. Ayrıca ambalajlar benim için önemlidir bu ürünler hariç teneke kutu ambalajları görünce mest oldum desem yeridir. IDC Color Magic Studio Color Notes Palet ise karton bir ambalaja sahip. Mıknatıslı bir kapağı var.
Denediğim paletlerdeki renklerin bazılarını aşırı beğendim hem renk hem de pigmentasyon olarak öyle olunca bu IDC Color Magic Studio Color Notes Paletlere yöneldim ve beğendiğim renkleri bu paletlerin içinde arayınca kararımı fotoğraflarda gördüğünüz olan da verdim.

IDC Color Magic Studio Color Notes
IDC Color Magic Studio Color Notes

İçerisinde 4 adet göz farı ve bir adet de allık bulunuyor. Açıkcası bu pembe yerine daha coral bir renk allık da tercihim olurdu. Çok klasik bir pembe olmuş IDC Color Magic Studio Color Notes Palet için. Sadece far renklerini beğendiğim için alınca allık çok önemsenen bir şey olmadı ama palet olduğu için içinde allık olması da tabi ki faydalı.


IDC Color Magic Studio Color Notes
IDC Color Magic Studio Color Notes


Bu markayı beğenmeyenler de var. Zevk meselesi tabi ama mesela pigmentasyon olarak bakıldığında büyük paletler bu minnak palete göre aslında daha uygundu ben neden almadım çünkü minik bir palete ihtiyacım vardı her an yanımda olsun diye bir de denemek istedim açıkcası ama şu an düşüncem diğer büyük paletler de kesin alınır çünkü IDC Color Magic Studio Color Notes Palet oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu.

IDC Color Magic Studio Color Notes
IDC Color Magic Studio Color Notes


Mesela Panettone rengi açık olmasına rağmen güzel bir pigmentasyona sahip ve baz olarak kullandığım bir renk. Caffe ve Tiramisu renkleri ise hem isimlerinden hem de renklerinden dolayı benim bu paleti seçmemde en büyük iki etken desem yalan söylemiş olmam.

IDC Color Magic Studio Color Notes
IDC Color Magic Studio Color Notes


Gelato renkli allık ise yukarıda da bahsettiğim gibi çok aramadan bulabileceğiniz klasik bir pembe rengi. 

IDC Color Magic Studio Color Notes
IDC Color Magic Studio Color Notes

Farların kolumda swatchları bu şekilde. Beni pigmentasyon olarak en az tatmin eden ise daha çok hatta en çok performans beklediğim Romantico denilen renk oldu. Diğer üç renk sedefli iken tek mat renk olan bu kahve diğerlerine göre daha zayıf pigment olarak.

Bu arada ben gözümde her zaman far bazı kullanıyorum ama swatchlarken kullanmadım bunu da bence dikkate almak gerekir.

IDC Color Magic Studio Color Notes
IDC Color Magic Studio Color Notes

Pembe renkli allığın da rengi bu şekilde.
Gelelim neden alınır IDC Color Magic Studio Color Notes Palet
- Boyut olarak çok kullanışlı her an yanınızda hatta cebinizde taşıyabilirsiniz çok az yer kaplıyor.
- Dört renk far ve bir allık ile günü kurtarırsınız acil durumlarda.
- Pigmentasyonu iyi

Sevmediğim yanları,
-Diğer büyük paletlere göre bu boyutun daha pahalıya gelmesi. 14 tl gibi bir fiyata denk geliyor.
-Farlar yuvalarından aşağıda kaldığı için fırça harici parmakla almak biraz zor. Özellikle de tırnağınız uzunsa hiç bu işe kalkışmayın :)

Siz bu marka hakkında ne düşünüyorsunuz.?  Ürünlerini inceleme fırsatı bulduysanız hangi ürünü sizin hoşunuza gitti ya da hangi ürününü kullanıyorsunuz?

5 yorum:

  1. renkler harika canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Eğer allığı da mercan tarzında olsaymış tam at çantaya çık paleti olurmuş. Ben renklerini çok beğendim! Güle güle kullan Ebru'cum, eveshop'a uğrarsam bakacağım ^_^

    YanıtlaSil
  3. Bu markadan hiçbirşey almadım henüz. Cildim çok alerjik. Senin de belirttiğin gibi Çin malı ürünler güven vermiyor ama büyük markaların çoğu da kullanıyor. Ancak ambalajlar müthiş güzel. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. Geçen eveshop'da şöyle bir bakabildim ancak çok değişik ürünler göremedim görsem alacaktım denemelik 😉

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13