İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

23 Haziran 2017 Cuma

Pretty By Flormar Baked Blush Allık

Pretty By Flormar Baked Blush Allık
Pretty By Flormar Baked Blush Allık

Herkese merhaba :) Bugün sizlere aldığımdan beri elimden düşmeyen Pretty By Flormar Baked Blush Allıktan bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz ki bir süre önce Pretty By Flormar markası Gratis mağazalarında satışa sunulmuştu. Ben de daha stand yerleşirken denk geldiğim bu markanın ürünlerini inceleme fırsatı bulup gözüme kestirdiklerimi hemen alıp denemek istedim. Pretty By Flormar Baked Blush Allık da bu ürünlerden biriydi.



Pretty By Flormar Baked Blush Allık
Pretty By Flormar Baked Blush Allık

İtiraf ediyorum ilk olarak beni çeken görüntüsü oldu. Sonrasında ise tester ürünü deneyince dedim ki ben bunu almalıyım yoksa çok fena aklım kalacak. :) Sonuç olarak eve gelenler arasına Pretty By Flormar Baked Blush Allık da eklendi. Bendeki rengi 04 Shimmer Bronze.

Pretty By Flormar Baked Blush Allık
Pretty By Flormar Baked Blush Allık

İçerisinde farklı renkleri barındırdığı için farklı farklı bölgelerinden parmağıma sürüp sizin için swatchladım. Böyle bölgesel ton seçip de uygulayabilirsiniz karıştırıp da. 

Pretty By Flormar Baked Blush Allık
Pretty By Flormar Baked Blush Allık


Üstteki fotoğrafta ise karıştırıp bir renk elde ettim ve swatchladım. Yani açıkcası her hali güzel ve her hali çok amaçlı kullanışlı.


Pretty By Flormar Baked Blush Allık
Pretty By Flormar Baked Blush Allık


Kullandıkça da Pretty By Flormar Baked Blush Allık gibi bu tarz ürünlerde farklı farklı renkler çıkıyor altlardan. Renklerin yoğunlukları alt üst kademe olarak farklılık gösteriyor o yüzden bu sizi yanıltmasın. Birebir aynısını bulmak zor bilginize ;)


4 yorum:

  1. rengi çok tatlı üstelik indirimde 14 tl ama kullanamayacağım kalacak diye alamıyorum.. :-((

    YanıtlaSil
  2. Tam bronz tene yakışacak yazlık bir allık güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13