İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

9 Haziran 2017 Cuma

Huncalife Color Illusion Likit Kapatıcı


Herkese merhaba :) Huncalife ürünlerini içeren bir kargoyu geçen haftalarda Instagramda Huncalife_diamond olarak bilinen aynı zamanda www.bas-ari.com sitesinin sahibesi sevgili Fatma Hanım'dan aldığımı buradaki yazımda bahsetmiştim. Merak ettiğim Huncalife ürünlerini sevgili Fatma Hanım sayesinde deneyip çok sevdim. Kesinlikle çok güzel ürünleri var bence Türk firmalarına destek olmalıyız bu anlamda.




Huncalife Color Illusion Likit Kapatıcı tam da elimdeki kapatıcımın bittiği anda karşıma çıkan bir ürün oldu. O yüzden hem ihtiyaçtan hem de meraktan gelir gelmez kullanmaya başladım. Bendeki rengi fildişi rengi. Bildiğim kadarıyla da serideki en açık renk bu renk. Zaten benim göz altlarımda morluk hiç yok desem yeridir o yüzden aydınlatma amaçlı bu ürünleri kullanıyorum bir de tabi kapatıcı özelliğini düzgün bir makyaj için gerekli görüyorum.


Çevirmeli kapaklı bir ambalaja sahip Huncalife Color Illusion Likit Kapatıcı 6,5 ml boyutunda. Uzun ve ince bir aplikatörü var. Açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketmek gerekiyor. İçeriğinde E vitamini bulunuyor. Kapatıcılığı benim için güzel çünkü dediğim gibi göz altlarımda morluk durumu mevcut değil. Verdiği aydınlığını açıkcası çok sevdim. Doğal bir görüntü yakalamış oluyorsunuz Huncalife Color Illusion Likit Kapatıcı ile.


Göz altlarınız hariç yüzünüzde nereyi kapatmak isterseniz oraya uygulamak istersiniz. Hatta dediğim gibi ben aydınlatmak için kullandığımdan yüzümde daha farklı bölgelerde de rahatlıkla kullanabiliyorum.  Üst fotoğrafta kolumda sizler için bir miktar ürün denedim ve dağıtmadım rengine bakın diye. Alttaki fotoğrafta ise ürünü iyice dağıttım. Gördüğünüz gibi gerçekten çok doğal.


Huncalife Color Illusion Likit Kapatıcıyı ben aplikatörü yardımı ile sürdükten sonra dağıtma işlemini parmaklarım ya da fırça ile yapıyorum. Hangisi kolayıma gelirse. Uygularken pıt pıt hareketlerini unutmayın. Ürünün normal fiyatı 25 tl ama indirim zamanı daha uygun fiyata alabilirsiniz.

Siz daha önce Huncalife Color Illusion Likit Kapatıcı kullandınız mı? Fikirlerinizi çok merak ediyorum.

6 yorum:

  1. E vitaminli olması göz altlarının kurumasını önlemesi için çok önemli. Özellikle nötrlemek için morlukları başarılı bir renk gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
  2. Kapatıcısını değil ama bir çok ürününü kullandım. Oldukça güzel bir marka :)

    YanıtlaSil
  3. ben şuan maybelline kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  4. kapatıcıyı beğendim güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. rengi kapatıcılığı falan baya iyiymiş bulursam deneyebilirim..

    YanıtlaSil
  6. Görsellerden yapısının kuru olmadığını farkettim; elimdeki kapatıcılar bir gün azalırsa şans verebilirim :) güle güle kullan!

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13