İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

23 Mayıs 2017 Salı

Huncalife Ürünleri

Huncalife Ürünleri
Huncalife Ürünleri

Herkese merhaba :) Huncalife ürünlerini hiç denediniz mi bilmiyorum ama ben internette çok sk görünce uzun zamandır merak ediyordum. Geçen hafta da Instagramda Huncalife_diamond olarak bilinen aynı zamanda www.bas-ari.com sitesinin sahibesi sevgili Fatma Hanım'dan çok güzel bir kargo aldım. Zaten merak ediyordum Huncalife ürünlerini sevgili Fatma Hanım sayesinde deneme, inceleme ötesinde tanışma fırsatını da yakaladım.



Ürünlerin ayrıntılı yazısı gelecek ama ben size toplu olarak kargodan çıkanları göstermek istedim.

Huncalife Ürünleri
Huncalife Ürünleri

Bu Huncalife saç spreyi dolaşan saçlar için çözüm vaad ediyor. Benim arada toplayıp yattığım için saçlarımın ense kısmı çok kötü dolaşıyor. O yüzden bu ürünü çok merak ediyorum. Saçlar uzun olunca da rahat taranması zor oluyor. Bu sprey rahat da tarama sağlıyormuş ;)

Huncalife Ürünleri
Huncalife Ürünleri

Dudak grubu olarak 2 tane ürün göndermiş. Birisi Color Illusion matte effect serisinden çok tatlı bir pembe ruj. Diğeri ise Carmina likit mat ruj. O da çok güzel bir koyu nude tonu. Detaylar gelecek merak etmeyin ;)

Huncalife Ürünleri
Huncalife Ürünleri

Ten grubundan ise şu aralar çok ihtiyacım olan Huncalife Color Illusion fildişi kapatıcı ve yine Huncalife ın aynı serisinden mat ve kapatıcı bir fondöten göndermiş. Ürünler geldiğinden beri kullanıyorum ve ilk izlenimlerim gayet güzel ama detaylı yazı yazacağım sizler için ;)

6 yorum:

  1. Kapatıcısını merak ettim doğrusu. Alışık olduğumuz kozmetik marketlerde görebilecek miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Huncalife Kozmetik marketlerde yoktur. WEB SİTEMİZDEN KATALOĞU İNCELEYEBİLİRSİNİZ. Ayrıca instagram sayfamız @huncalife_diamond

      Sil
  2. güle güle kullan bende ürünleri merak ediyorum

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan fildişi kapatıcıyı merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. HARİKAA DÖRT GÖZLE DETAYLARI BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  5. Rujlarını diğer blogger arkadaşlarda okuyup çok beğendim! Güle güle kullan Ebru'cum!

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13