İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

20 Mayıs 2017 Cumartesi

Crowne Plaza Otel Florya'da Anneler Günü Kahvaltısı ve İstanbulAkvaryum Gezisi


Herkese merhaba :) Geçtiğimiz Pazar Anneler Günü'nde Sevgili Yasemin'in daveti ile oğlum ile ilk defa #engüzelannelergünüistanbulakvaryumda Blogger Etkinliğine katıldık. Hem Anneler Günü olması, hem oğlumla katılabilmem hem de kahvaltı sonrasındaki Akvaryum gezisi harika bir Anneler Gününün beni beklediğinin habercisiydi. 





Etkinlik Crowne Plaza Florya Otelde sabah kahvaltısı - brunch ile başladı. Ben Crowne Plaza Florya'ya ilk daf gittim ve çok çok beğendim. Hemen denizin önünde konumlanmış ve eşsiz manzaralı bir görüş alanına sahip. Ayrıca hem lüks hem de çok şık bir otel. Düz zeminden girince otel nerde gibi düşünüyorsunuz ama kota farkından dolayı aslında aşağı doğru mimari ve dizayn edilmişm bir yapı Crowne Plaza Florya. Bizim kahvaltımız Salamina Restaurant'da gerçekleşti. Restaurant'ın hem içerde hem de dışarıda oturma yerleri mevcut. Biz bahçe kısmındaydık. Deniz havası kahvaltımızı eşlik ederken keyiflenmemek mümkün bile değil.


Etkinlikte hem tanıdığım hem de ilk defa tanıştığım Blogger arkadaşlar vardı. 
Salamina Restaurant'ın brunch mönüsü harika. Yok yok desem abartmış olmam gerçekten. 




Crowne Plaza Florya Otel'deki muhteşem kahvaltı sonrasında ikinci durağımız çok merak ettiğim İstanbul Akvaryum'du. Ben denizin üstünü sevdiğim kadar denizin altını da, yaşayan canlıları da çok seven bir insanım. O yüzden İstanbul Akvaryum gezisi en güzel Anneler Günü hediyelerinden biri oldu diyebilirim benim için. 100 kere de görsem sıkılmam çünkü o balıkların güzelliği saatlerce izlenebilir benim için. 

İstanbul Akvaryum

İstanbul Akvaryum gezisi başlangıcında büyük büyük balıklar bizi karşıladı. 

İstanbul Akvaryum

Ortam ışığı izin verdiği sürece de fotoğraflar çekmeye çalıştım. Bu anı ve bu günü ölümsüzleştirmekten daha güzeli ne olabilir ki :)


Altuğ çok anlamasa da balıklar ilgisini çekti. Zaten hayvanları çok seviyor ve balıklarla da ilk defa İstanbul Akvaryum'da tanışmış oldu. 


Deniz yıldızını kum üzerinde görmeye alışık olan ben böyle cama yapışmış görünce ilk bakışta tanımadım :)



İsatnbul Akvaryum'un içindeki bölümler böyle isimlendirilmiş. Boş boş dolaşmadan bu yönlendirmeler ile dolaşmak daha keyifli ve daha bilgilendirici oluyor.


Kuzey  Kutbunda bizi karşılayan dev buz kütlesi hemen dikkatimi çekti ve incelemeye gittim.  Hani kutuplarda iglolar vardır eskimolar yaşar içinde işte o iglolar bu buzdan yapılıyormuş. Özel ısı koruyucu sistem sayesinde de bu buz böyle erimeden kalabiliyor. Buza dokunduğumda ise çok değişik bir duyguya kapıldım. Mutlaka gidip görün. 




Ortam gerçekten çok önemli ve İstanbul Akvaryum'un ambiyansı bu anlamda çok iyi.


Bu minik akvaryum da yine beni etkileyenler arasında yerini aldı. Dekor olarak çok güzel dizayn edilmiş bana göre.



Şu balıkların arasında olmayı kim istemez değil mi bu dev akvaryum da :)


Yine Pasifik okyanusu bölümünde kocaman orta bölümde yer alan bir akvaryum mevcut.
Kenardaki akvaryumları çekmedim siz de gidip görün diye :)




En en en sevilen hayvanlardan biri de nedir tabi ki de Penguenler :) Neşeli ayaklar filmini ve İmparator penguenlerin yaşamı ile ilgili belgeseli izledikten sonra penguenleri daha çok seviyorum. Özellikle yaşantıları gerçekten hem ilginç hem de ilgi çekici.


Penguenler  bu bölümde insanlara resmen poz verip şov yapıyorlar. Sanırım artık alışmışlar burada yer almaya. Flaşlı çekim yapmak yasak olduğu için ışığın el verdiği şekilde pozladım bende. 


Bir penguen diğerlerinden ayrılmış bu köşede dalışlar sergiledi bize. Penguenler de yine saatlerce izlesem hayatta sıkılmayacağım canlılar arasında. Penguenleri seviyorsanız mutlaka İstanbul Akvaryum'a gidip gezin.


En son bölüm olarak da Yağmur Ormanları karşımıza çıktı. Bölüme girer girmez suratınıza bir sıcak çarpıyor ve nemi hissediyorsunuz. Ortam yine harika. Kendinizi Yağmur Ormanlarında gerçekten de dolaşıyor zannedebilirsiniz.

Bizim şansımıza da gezinirken yağmur başladı. O an inanılmaz. Her zaman olan bir şey değilmiş ama biz denk geldik ve süper oldu :) Resmen ıslandık :)


Gezi sonunda ise bize hediyelerini hediye ettiler. Altuğ oyuncaklarını çok sevdi. En kısa zamanda oraya tekrar gidip güzel bir fotoğrafımızı çektirip çerçeveye de yerleştirmeyi düşünüyorum.


Bu güzel etkinlik için bizi davet eden Sevgili Yasemin Kokulu Bir Hayat Blog sahibesi Yasemin'e de çok teşekkür ederim :)




























9 yorum:

  1. Akvaryum cok güzel bir yer, ben köpekbalıklarına bayiliyorum orada 😊
    Seni gormek güzeldi,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Etkinlik sayesinde tanıştığımıza memnun oldum canım,postunu da keyifle okudum. Güzle bir yazı olmuş. Yakışıklı Altuğ'u öperim. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  3. önceden bende davetli olarak kızımla katılmıştım 2 sene önce güzel bir mekan :)

    YanıtlaSil
  4. güzel bir ortam yaratılmış ama hayvanların özellikle balina yunus penguen gibi canlıların böyle esaret altında tutulmalarına karşıyım ben :-((( senin ve oğlunun o formalı pozuna bayıldım yalnız inşallah şampiyonlukta da giyersiniz ...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir etkinlik mutlaka yolum düşerse oraya ben de gitmek isterim :D

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir gün olmuş canım.O gün çok istememe rağmen gelemedim.Bir sonrakinde umarım birlikte olacağız ;)

    YanıtlaSil
  7. İnanılmaz güzelmiş bayıldım :))

    YanıtlaSil
  8. Blogger etkinliklerini çok seviyorum ve çok özledim. Çok güzel bir gün olmuş. Altuğ'u yerim :)

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13