İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

8 Mayıs 2017 Pazartesi

Bardabas Bebek Kutusu


Herkese merhaba :) Bugün biraz kozmetik dışına çıkıp bebek ürünleri hakkında sizlere fikir vermek istedim. Böyle sürpriz içerikli kutular hepimizin hoşuna gidiyorken bebek - çocuk modellerinin de olduğunu duyunca merak ettim ve araştırdım. Kendi araştırmalarım ve arkadaşlarıma danışmam sonucunda fiyat performans ve içerik olarak Bardabas Bebek Kutusu nu  tercih ettim ve 12-18 ay kutusuna 6 aylık abone oldum. İlk Bardabas Bebek Kutum geldi. Benim minik oğlum 14 aylık olacak bir kaç gün sonra bakalım ne fayda sağlayacak bu kutular bize.



Karton ve büyük sayılacak bir kutuda içerikler geliyor. Malzeme kalitesini şimdilik beğendim.


23 Nisan  ve ilk kutum olması dolayısıyla kutu içeriğine ek olarak Türk Bayraklı t-shirt kutudan çıktı. Çok beğendim bu mantığı oğluma ilk özel günde giydirmeyi ve onu fotoğraflamayı düşünüyorum.


Bir de süsleme için bayrak ve Atatürk resminden oluşan flama çıktı.

Bardabas Bebek Kutusu
Bardabas Bebek Kutusu

Gelelim Bardabas Bebek Kutusu asıl içeriğine, bir yüzünde isim bir yüzünde de resimleri bulunan  eğitici - öğretici kartlar.

Bardabas Bebek Kutusu
Bardabas Bebek Kutusu

Bardabas Bebek Kutusu içeriğinden çıkan uygulama  kağıtlarından belli bir yöntem önermişler ve bu kartları da öyle kullanmamız gerekiyormuş. Bir kere denedim ama sürekli yapmak lazım tabi.

Bardabas Bebek Kutusu
Bardabas Bebek Kutusu

Ödül vermek için sticker :) Beğendiğimiz davranışlarda mutlaka ödüllendirmeliyiz. Sticker her zaman olmasa bile sözle mutlaka desteklenmeli.

Bardabas Bebek Kutusu
Bardabas Bebek Kutusu

10 adet sticker mevcut. Daha hiç kullanmadık. Ben genelde sözle destekliyorum ;)

Bardabas Bebek Kutusu
Bardabas Bebek Kutusu

Kırılmaz cinsten bir adet ayna :) Çocuklar aynanın karşısına geçip hem kendilerini incelemeyi seviyorlar hem de etraflarını. Hatta oyun haline bile getirirler ;)

Bardabas Bebek Kutusu
Bardabas Bebek Kutusu

Hamur üstü boyama oyunu. Bunu şu aralar yapmayı düşünmüyorum açıkcası. Biraz daha büyümesini bekleyeceğim.

Bardabas Bebek Kutusu
Bardabas Bebek Kutusu

Bence en eğlencelisi bu surat yerleştirme oyunu olacak. Bunu da daha denemedim ama zevkli olur diye düşünüyorum tabi parçaları kaybetmezse :)

Bardabas Bebek Kutusu
Bardabas Bebek Kutusu

Yine hayal gücü ve yaratıcılıkla desteklenecek bir içerik olan Fener Oyunu. Bunu bir kere denedik ve Altuğ çok eğlendi. Süreklilik lazım tabi.;)

Siz bebeğiniz veya çocuğunuz için böyle kutulara abone oldunuz mu? Paylaşırsanız çok sevinirim.

1 yorum:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13