İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

26 Nisan 2017 Çarşamba

Farmasi Ürünleri

Farmasi Ürünleri
Farmasi Ürünleri 

Herkese merhaba :) Geçen hafta Sosyal medyada (instagram Farmasi Pınarı olarak bilinen Pınar Hanım'dan bir kargo aldım. Pınar Hanım Farmasi ürünlerinden bir kaçını denemem için bana göndermişti. Öncelikle benim için düşündüğü Farmasi seçimlerini gerçekten çok beğendim.



Farmasi Ürünleri
Farmasi Ürünleri 

Özellikle Farmasi Natural White Clay Mask - Beyaz Kil Maskesi ünü kulağıma çok gelmişti ve merak ediyordum. Maske harici Farmasi Hydravite Natural Finish Fondöten ve rengini yine çok beğendiğim güzel bir Farmasi gloss göndermişti.

Farmasi ürünlerini deneme sürecindeyim şu an ayrı ayrı postlarını da ilerleyen zamanlarda sizler için hazırlayacağım. Sizin merak ettiğiniz bir ürün var mı? Farmasi'nin hangi ürünlerini çok başarılı buluyorsunuz?

3 yorum:

  1. gloss değil de mat rujlardan denemek isterim doğrusu başka bir farmasi hesabı bana yollayacaktı ama son anda ben elimdekileri yollayacağım deyince vazgeçtim ben de .. güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
  2. Bu Hydravite fondöten bende de var ve gayet güzel bir ürün. Yalnız cildin kuruysa, az miktarda uygulamanda yarar var. Hepsini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan .Farmasdi bb ve cc kremlerini çok başarılı buluyorum.

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13