İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

20 Mart 2017 Pazartesi

The Balm Appetit Far Paleti

The Balm Appetit Far Paleti
The Balm Appetit Far Paleti

Herkese merhaba :) Bugün sizlere yılbaşı zamanı indirimden faydalanarak aldığım The Balm Appetit Far Paletinden bahsetmek istiyorum. Aslında bu far paleti çıktığında hiç bakmamıştım ama öyle bir rengin varlığını keşfettim ki ilk olarak sadece o renk için aldım bile diyebilirim. :)


The Balm Appetit Far Paleti
The Balm Appetit Far Paleti

Far paletinin en dışındaki koruma ambalajını çıkartıp kapağını kaldırdığınızda kocaman bir ayna ve böyle harfli bir bölüm karşınıza çıkıyor. İlk açtığım zaman harflerin şeklinden dolayı farı nasıl alıp süreceğimi düşünmüştüm çünkü biraz farlar biraz daha aşağıda kalıyordu. Sonradan farkettim ki The Balm Appetit Far Paletinin bu harfli bölümü de kaldırılabiliyor ve siz renklerle baş başa kalıyorsunuz :)

The Balm Appetit Far Paleti
The Balm Appetit Far Paleti

The Balm Appetit Far Paletine şöyle bir tepeden bakınca hangi renk dikkatinizi çekti. Hemen size en sevdiğim ve satın alma rengim olan rengi söylemek istiyorum. Eminim bir çoğunuz da doğru tahmin edeceksiniz.  Chris P. Bacon rengi tek kelime ile muhteşem :) Böyle güzel bir ton yok bence en en güzel renk bu renk The Balm Appetit Far Paletinde.

The Balm Appetit Far Paleti
The Balm Appetit Far Paleti

İlk üst sıradaki farların hepsi mat ve baz olarak kullanılabilecek tonlar. Pigmentasyonları çok fazla yok. Aşağıda paylaştım, görebilirsiniz.

The Balm Appetit Far Paleti
The Balm Appetit Far Paleti

İlk sıradaki farların swatchları yukarıdaki fotoğraftaki gibi.

The Balm Appetit Far Paleti
The Balm Appetit Far Paleti
 Ortadaki gruba gelecek olursak, benim için efsane olan Chris P. Bacon rengi işte tam bu grupta yer alıyor. Aşağıda yine swatchlarını paylaştım. En güzel renkler bence bu bölümde ve pigmentasyon olarak Chris P. Bacon muhteşem. Gerçekten sırf bu renk için bile bence palet alınır size o kadar söylemek istiyorum.

The Balm Appetit Far Paleti
The Balm Appetit Far Paleti

Yukarıda ortadaki renklerin swatchları mevcut. İlk iki renk de gayet pigmentli ama bir Chris P. Bacon değil hiç biri :)

The Balm Appetit Far Paleti
The Balm Appetit Far Paleti

Acı ama bir gerçek var ki o da alt sıradaki üç rengi de hiç sevmemiş olmam. Hele o iki gri rengi o kadar klasik ve gereksiz ki bence The Balm Appetit Far Paletinde hem olmayı haketmiyorlar hem de gereksiz yer işgal edip başka güzel renklerin hakkını yemiş oluyorlar. Bir süredir bu paleti kullanıyorum ama ne yazık ki bu renklere elim hiç gidemedi.

The Balm Appetit Far Paleti
The Balm Appetit Far Paleti

Alt sıranın da swatchları yukarıdaki fotoğrafta yer alıyor.

Palet 13,5 gram. Şu an fiyatları biraz zamlandı indirimsiz olarak. Hala bazı Gratis mağazalarında bu palete denk geliyorum. Düşünen varsa değerlendirebilir.

5 yorum:

  1. Bu paletin orta üçlüsü zaten bir harika ama 3 renk için fiyatını indirimde bile fazla bulduğumdan almamıştım. Güle güle kullan Ebru'cum, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum bu palete :-)) o kadar diyeyim ben sana .. güle güle kullan canım sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  3. Chris rengi için paralar dökebilen tek ben değilmişiim çok sevindim ahahah. Nasıl muazzam bire renk o? *.*

    YanıtlaSil
  4. Bu paleti ilk gördüğümde bende o harflerden nasıl alınacak diye düşünmüştüm 😅 Ben almadım ama alan arkadaşlarım en beğendikleri renk konusunda seninle aynı fikirde 😎 Güle güle kullan o zaman 🤗

    YanıtlaSil
  5. orta sıradaki renkler çok iddialı gözüküyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13