İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

23 Mart 2017 Perşembe

SkinFood Kozmetik Ürünleri

SkinFood Kozmetik Ürünleri
SkinFood Kozmetik Ürünleri

Herkese merhaba :) Bugün sizlere ülkemizde İstanbul'da WaterGarden Alışveriş Merkezinde ilk mağazalarını açan ve online satışları da bulunan Kore'nin en büyük Kozmetik üreticisi olan Skinfood'un Kozmetik Ürünlerinden bahsedeceğim.


SkinFood dan biraz bahsetmek gerekirse;1957 yılından beri sadece gıda temelli olan bir firma. Dünya'da 1000 den fazla mağazası mevcut. SkinFood Kozmetik Ürünleri ise Dünya'nın farklı bölgelerinden elde edilen en kaliteli meyve ve sebzelerden üretiliyor. Ayrıca SkinFood Kozmetik sektöründe kullanılan 27 patentin de sahibi. Ben bunları duyunca bayağı bir etkilendim ve hoşuma gitti.

Mağaza 1 aydır açık ve online satışları da siteleri üzerinden mevcut. SkinFood markasının aslında toplam 4000 kalem ürünü mevcutmuş ama ülkemizde yaklaşık 1000 tanesi satılmakta veya satışa sunulacak tabi şimdilik. Yavaş yavaş ürün çeşitlerini ve de ürün satış noktalarını arttırmak niyetindeler. Kore bu işi biliyor hem de iyi biliyor. Dikkat edin kozmetik alanına ait çoğu yenilik hep oradan çıkıp yaygınlaşmıştır. 

Gelelim mağazada dikkatimi çeken ürünlere. Vaktim gereği sadece kozmetik ürünlerine bakabildim. Diğer ürünlerini de en kısa ve daha rahat bir zamanda keşfedeceğim.

SkinFood Apple Multi Blusher Allık. 2 frklı rengi mevcut. SkinFood un ambalaj olayını genel olarak çok beğendim. Bir çoğu ambalaj teneke ve sağlam. Yani düşme vs olayında gayet korunaklı. Bu allıklar  8 gr ve 74,90 tl

SkinFood Kozmetik Ürünleri
SkinFood Kozmetik Ürünleri
SkinFood Kozmetik Ürünleri
SkinFood Kozmetik Ürünleri

SkinFood All Over Muffin Cake Finish Pudra. Arkasında görünen de aynı serinin 3 katmanlı fondöteni. Pudra'nın yapısı ilgimi çekti ama biraz kokusu yoğun geldi. Böyle nasıl desem güzel ama pudra pudra koktu. Ürünün fırçası da var fiyatı 109 tl.

SkinFood Kozmetik Ürünleri
SkinFood Kozmetik Ürünleri

En beğendiğim ürünlerden biri de tasarımından dolayı SkinFood Sugar Bloom Shadow Box 3 lü göz farları oldu. Teneke bir kutusu var ve aynı zamanda da aynalı. Kapak iç kısmı vintage tarzda ben çok beğendim açıkcası. Pigmenti de gayet başarılı elimde deneyerek anladığım kadarıyla. Fiyatı 69,90 tl.

SkinFood Kozmetik Ürünleri
SkinFood Kozmetik Ürünleri

Genel olarak izlenimlerime gelirsek; ambalajlar çok güzel ve kaliteli ama fiyatlar bence biraz pahalı. Ayrıca şu da var Koreliler açık tenli oldukları için bizdeki ten rengine göre bazı ürünlerde biraz renk ton sıkıntısı olabilir. Zamanla ürün çeşidi ve satış noktaları arttıkça daha güzel olacağına inanıyorum.

Sitelerine bakmak isterseniz buraya TIK TIK :)

5 yorum:

  1. biz de gezdik bu mağazayı şubatta evet güzel ürünler ama çok pahalı bir kore markasına göre..

    YanıtlaSil
  2. merak ettim bir ara gidip bakmam gerek :)

    YanıtlaSil
  3. Hala hiç bir ürününü incelemedim. İlk defa senin sayende fikir sahibi oldum.
    Evet fiyatlar biraz yüksek. Kore ürünlerine meraklı olan bayanları düşünüp fiyatta iyileştirme yaparlarsa sanıyorum marka yaygınlaşır.

    YanıtlaSil
  4. Ponponlu allıklar çok şirin görünüyor; en sondaki farın renklerine de bayıldım. Ben vaktiyle Salmon Dirk Circle Concealerını kullanıp bayılmıştım. Ama, ğlkemize bira zpahalı gelmiş gerçekten... sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. ya o elma şeklindeki allıklara bittim sanırım çok tatlı gözüküyor ambalajları :))

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13