İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

13 Mart 2017 Pazartesi

En En Ennnn Maceralı Mac Alışverişim :) Neden mi?

Bülent Ersoy Mac Nişantaşı
Mac Alışverişi

Herkese merhaba :)
Geçen hafta sonu Mac mağazasındaki bazı ürünlerde indirim olduğunu  ve çok merak ettiğim bir ürünün de satışa çıktığını duyunca hemen aklıma Mac mağaza turunu ekledim. Nişantaşı tarafında olacağım için Nişantaşı Mağaza hemen duraklarım arasına eklendi. Mağaza içine girdiğimde büyük bir sürpriz beni bekliyordu çünküüüüü içerde çoook ünlü bir isim de vardı :)



Mac Nişantaşı mağazasına girdiğimde karşıma direkt yeni koleksiyon çıktı. Ben de hemen ona yöneldim ve incelemeye başladım. Bu sırada o her zaman hareketli olan mağazanın kalabalık ama aynı zamanda çok fazla sessiz olduğunu fark edip kafamı kaldırdığımda bir de kimi göreyim :) hemen yanı başımda Türkiye'nin divası Sevgili Bülent Ersoy'u gördüm. Ben şok tabi :) Daha önce kendisi ile bir kaç kez Bağdat Caddesi civarında karşılaşmıştım ama bu kadar yakınında olmamıştım :)

Ayrı ayrı ürünleri inceledikten sonra Sevgili Bülent Ersoy'u kasa arkasında beklemeye aldılar. Satın aldıkları ürünlerin işlemi içinmiş bu bekleme. O sırada ben de elimde çok merak ettiğim dudak scrubı ile kasada belirdim :)

Kasanın orada Sevgili Bülent Ersoy oturuyordu. Kasaya bakan kişi beni biraz bekleteceklerini söyledi. Çünkü Sevgili Bülent Ersoy'un işlemi varmış o an kasada. Ben de dedim ki
-"Burada mı bekleyeyim yoksa dolaşayım mı mağazada?" Bunu sormadaki amacım işlem uzun mu sürer kısa mı onu anlamaktı :)
Kasadaki kişi
-"Nasıl isterseniz, isterseniz dolaşın biraz daha mağazada" dedi :)
Ben de bunun üzerine;
-"Dolaşayım o zaman ama dolaştıkça insanın alası geliyor" dedim ve gülümsedim çünkü Sevgili Bülent Ersoy o sırada bana bakıyordu.
Bunun üzerine Sevgili Bülent Ersoy
-"AAAAA dolaştıkça alası geliyormuş o zaman benimkileri de al öde" dedi ve güldü.
Ben de
-"Ya tabi çok da güzel olurdu böyle bir şey" dedim.
Onun üzerine biraz daha muhabbet döndü hatta ben mağazada gezinirken seslenip "Tutun tutun benimkileri de ödemeden kaçacak kapıya doğru gidiyor " dedi kahkahaları eşliğinde :) O sırada kasadaki arkadaşlar benim ve Sevgili Bülent Ersoy'un ödeyeceği tutarı hesaplayıp espri olsun diye bana yuvarlayıp söylediler. Ben de yuvarlanan miktarı beğenmeyip daha da yukarı yuvarladım ki düz olsun :))))
Buradan ne kadar tuttuğunu söyleyip Sevgili Bülent Ersoy'u kızdırmak istemem ama ben çok merak ettim neler aldığını size o kadarını söylemek istiyorum.

Ben mağazada gezinmeye devam ederken Sevgili Bülent Ersoy kapıya yöneldi ben de kapıya yakın olduğum için kendisine saygımdan yol verdim ve çok sıcak bir gülümseme ile kafasını salladı. Ben de iyi günler dedim hemen kendisinine o da bana yine aynı sıcak gülümseme ile iyi günler dedikten sonra mağazadan ayrıldı.

Ben aldığım lip scruba ek 2 ürün daha alarak kasanın yolunu tuttum :) Ben demiştim ama "dolaştıkça insanın alası geliyor" diye :)

Sevgili Bülent Ersoy'u bu kadar yakından görüp ve dialoga girip izlenimlerime gelecek olursak;
Gerçekten çok sıcak, samimi, içten ve şakacı biri. Enerjisi ve pozitifliği hemen bulunduğu ortamı olumlu yönde etkiliyor. Çok kısa da olsa bu minik sohbet benim için hem keyifliydi. Güzel bir anı olarak hafızama eklediğim bir gün oldu. :)

Aldığım ürünlere geleyim artık :)
-Lip Scrub 
-Magic Dust Powder / Nutcracker Sweet - Sweet Vision
-Koi Coral Ruj

6 yorum:

  1. Hahah ne tatlı bir anı olmuş, bak şimdi ben de çok merak ettim neler aldığını :))) Güle güle kullanın ikiniz de, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. gerçekten eğlenceli ve renkli bir alışveriş olmuş :-))scrubı denedin mi pek beğenilmemiş galiba ne düşünüyorsun sen??

    YanıtlaSil
  3. okurken gülümsedim canım benim :)

    YanıtlaSil
  4. Ne heyecanlı ve güzel bir anı olmuş, Divaya Hürmetler burdan :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de neler aldigini merak ettim simdi, gule gule kullan yenilerini :)

    YanıtlaSil
  6. Vay be guzel bir anı olmuş :)) Güle güle kullan bu arada yeni cicilerini :)

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13