İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

30 Mart 2017 Perşembe

Color Club Harp On It Halojenli Oje

Color Club Harp On It
Color Club Harp On It

Herkese merhaba :) Bugün sizlere öyle bir ojeden bahsedeceğim ki; O Bir Ojelerin Ojesi, O Bir Ojelerin Kraliçesi, O bir Ojelerin En Güzeli... O Bir Color Club Harp On It Halojenli Oje :) 
İnternette bir çok paylaşımda Color Club Harp On It Halojenli Oje nin güzelliğinden bahsedildiğini duyunca merak etmiştim ve hemen almak için Makyaj Saati sitesine girip baktığımda hüsranla çarpıya basmıştım çünkü oje stokta yoktu. Sordum ettim ne zaman gelir eder diye sonra başladım takibe veee beklediğim haber geldi Color Club Harp On It Halojenli Oje stoklara girdi kısa bir süre sonra da az da olsa indirim oldu ve ben siparişi verdim.


Color Club Harp On It
Color Club Harp On It

Oje geldi dıştan baktım allah allah ne var bunda bu kadar dedim. Zaten halojenli ojeler güzel ama herkesin dilinden düşüremediği Color Club Harp On It Halojenli Oje bu mu dedim çünkü Color Club ailesindeki başka bir halojenli ojenin rengine benzettim sürmeden.

Sonra meraktan hemen sürdüm ve gün ışığına çıkmamla oje resmen kostüm değiştirdi. Allahım o ne güzellik ya ben ojeye aşık oldum desem abartmam yani :) Bir süre kendi tırnaklarımı güneş altında seyrettim. Böyle nasıl desem halojenli ojelerin özelliği gereği içinde bir sürü rengin kibar kibar tatlı tatlı geçişleri var ve gözü hiç yormuyor. Baktıkça bakasın geliyor o derece yani. Benim küçüklüğümde böyle güzel mi güzel kap kağıtları vardı defter kitap kaplardık bazen de özendiğimiz hediyeleri verirken bu kağıtlardan bulur paketlerdik işte aynen onlara benzeyen güzellikte yanar dönerleri mevcut Color Club Harp On It Halojenli Oje nin.

Color Club Harp On It
Color Club Harp On It

Siz ojenin keyfine varmak istiyorsanız gerçekten güneşe çıkın ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız. Sürümü biraz dikkat gerektiriyor. Çok fazla fırçaya almadan bir kat sürüp biraz bekleyin iyice kuruduğundan emin olup ikinci kata geçin. Ben her ojeyi iki kat sürdüğüm için Color Club Harp On It Halojenli Oje yi de iki kat uyguladım. Tabi size kalmış kaç kat sürmek istediğiniz. 

Ojeyi satın almak isterseniz de buraya Tık Tık :) Bence indirim zamanında alın çünkü fiyatı biraz pahalı ama şu da var stok olmayabilir indirim günlerinde onu da göz ardı etmeyin. ;)




4 yorum:

  1. Color Club holografik oje olayını çözmüş; bu ren ve Cloud 9 olan bende de var ve ölüyorum ikisine de :) güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. en en en sevdiğim ojem kendisi harika bir renk ve doku gerçi CC'ın bütün holo ojeleri öyle :-)) güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Ya duruşu çok güzelmiş. Yazın çok şık olur bunlar plajda :D , ilken

    YanıtlaSil
  4. not aldım gördüğüm bulduğum an kesinikle alacağım çok hoş gözüküyor

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13