İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

17 Mart 2017 Cuma

City Farm Organik Market

Organik Market
City Farm Organik Market


Herkese merhaba :) Bugün sizlere City Farm Organik Market ten bahsetmek istiyorum. City Farm ürünlerini şimdiye kadar bir çok kez satın aldım. Aslında daha önceden pek organik meraklısı biri değildim. Oğlum olduktan sonra bu fikre yöneldim diyebilirim. Sanıyorum ki çoğumuz küçükken organik ürünlerle büyümedi ama biz küçükken ortam bu kadar kötü değildi. Katkı maddeleri bu kadar işin içinde değildi. Olay katkı maddelerini de geçti daha zararlı kimyasallar işin içine girdi. Böyle olunca da "ne kadar koruyabilsem kardır" mantığı ile en azından büyüme çağındaki zamanda organik beslenmeye karar verdim tabi yapabildiğim ölçüde.


Bağdat Caddesinde City Farm organik marketi var. Aslında haftada en az 4-5 kez önünden geçsem de nedense aklıma girip bir bakmak gelmemişti. Çünkü City Farm ürünlerini de normal marketten aldığım için ilgimi çekmemiş olabilir. Bir kaç markette organik yumurta bulamayınca dün ilk defa girip yumurta sordum. Ne göreyim içeride yok yok, her şey organik ve ne ararsanız var diyebilirim. Sonra sordum kendine daha önce aklın neredeydi diye :)

City Farm dan biraz bahsetmek gerekirse; Türkiye'nin ilk ve en büyük organik firması. Ürünleri uluslararası sertifikasyon kuruluşu IMO ve T.C. Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından sertifilalandırılmış. Ürün çeşidi de çok fazla. Hepsi de yerli üretim. yani Türk Malı.

Size bazı güzelliklerinden de bahsedeyim çünkü ben etkilendim.
City Farm Organik Marketlerinin bir şubesinden yaptığınız ilk alışverişinizde telefonunuza bir application yüklüyorsunuz ve kayıt oluyorsunuz. Kayıt olduktan sonra eğer yumurta ve günlük süt alıyorsanız. 5. alışverişinizden sonraki 6. ürün hediye oluyor yani ücretsiz.

İlk alışverişinizden sonra ikinci alışverişinizde bir indirim hakkı kazanıyorsunuz. Bu alışveriş tutarınızın %100 ü bile olabilir.

Tutara bakmaksızın mağazalarının olduğu illerde evlere servisleri var.

Ayrıca internet sitelerinden alışveriş yaparsanız bu diğer iller için geçerli kargo ücretsiz.

Organik Market
City Farm Organik Market

Ben yumurta zaten alıyordum. Normal marketten aldığım zaman indirim falan olmuyor. Hem çeşit bol hem de böyle indirimler, kampanyalar varsa City Farm Organik Market ten almak daha mantıklı.
İstanbul, Ankara, İzmir ve Bodrum'da mağazaları bulunuyor. Yoğurt yaptığım için süt olayını da soruşturdum. Günlük sütler haftanın belirli günü Tire'den geliyormuş. Sütü de alıp deneyeceğim.

Marketi gezerken ilgimi çeken bir kaç ürün oldu. Onları da kendimize aldım. :) Bir tanesi Organik Yer Fıstığı Ezmesi. Eşim çok seviyor. Denesin diye aldım çünkü içinde şeker yok ve protein oranı bayağı yüksek :) Kendime Organik Erik Reçeli aldım. Çok severim kayıtsız kalamadım.

Oğluma yumurta sormak için girdim sonra durum buraya kadar geldi ama güzel de oldu.
Sizin organik ürünlere bakış açınız nedir?
City Farm ürünlerini kullanıyor musunuz?

City Farm organik market internet sitesi için buraya Tık Tık :)

4 yorum:

  1. ben de hep görüyorum geçerken ama hiç girip bakamadım tabi.. bir ara uğrayıp bakayım herşeyim organik olsun merakım yok ama tavuk bulabilirsem süper olur doğrusu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavuk da varmış ama ben almadım henüz ;)

      Sil
  2. Aklımda olsun canım.Mutlaka bakacağım bu siteye :)

    YanıtlaSil
  3. böyle siteleri öğrenmek çok iyi oluyor :)

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13