İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

6 Mart 2017 Pazartesi

Barbara Bort Markasından Yüz Gülümseten Hediye

Barbara Bort Sheida Kozmetik Sitesi
Barbara Bort

Herkese merhaba :)
Yine bir süre ara verdim yazma işlerine o arada tatile gittim geldim ama artık sıkı tutacağım bu blog yazma hobimi :)


Tatildeyken Barbara Bort markasından çok tatlı bir paket gelmiş ama ben yokum diye annem benim için saklamıştı paketimi. Barbara Bort bir İtalyan markası. 1966 yılından beri aktif bir marka. Ülkemizde de Sheida Kozmetik sayfasından Barbara Bort makyaj ve cilt bakımı ürünlerini inceleyip sipariş verebilirsiniz.

Tatil dönüşü hemen soluğu annemde alıp merakla ne geldi acaba diye paketi açtım.

(Hello to everyone :)
I took a break for a while to write a blog, by the way I went to a holiday but now I will keep it tight blog hobby :)

On holiday, a very sweet package came from the Barbara Bort brand. Barbara Bort is an Italian brand. An active brand since 1966. You can also order and order Barbara Bort make-up and skincare products from Sheida Cosmetics in our country.

I turned on the package just to take my vacation back to my mother and ask her what I was curious about. )
Barbara Bort Sheida Kozmetik Sitesi
Barbara Bort Make Up


Paketin içinde, Duo+Duo Ombretto 4 lü far paleti, 59  numaralı ruj ve bir adet siyah cream eyeliner vardı.
Öncelikle paketlemeleri çok başarılı. Fazla yer kaplamadığı halde bu kadar korunaklı ürün yollamaları beni memnun etti. Güvenle sipariş verebilirsiniz.

(The package included Duo + Duo Ombretto 4 eye shadow palette, lipstick number 59 and a black cream eyeliner.
Firstly, packaging is very successful. It pleased me to send such a sheltered product. You can order with confidence.)
Barbara Bort Far Paleti

Aslında ürünlerin ayrı ayrı postlarını yazacağım size ama kısaca bahsetmek gerekirse;
Far paleti 338 numara. İçinde bir aplikatör mevcut. Ayrıca aynası da var. Ben aynalı ürünleri gerçekten çok seviyorum çünkü acayip pratiklik sağlıyor.

Birbirini tamamlayacak olan 4 güzel renk mevcut palette. Özellikle Mor ve karşısındaki rengi çok beğendim.

(In fact, I will write you the individual posts of the products, but to mention briefly;
Eye shadow palette number 338. There is an applicator in it. There's a mirror. I really like the mirrored products because it provides great practicality.

The four palettes that complement each other are beautiful colors. I particularly like Purple and the opposite color.)
Barbara Bort Sheida Kozmetik Sitesi
Barbara Bort Cream Eyeliner

Paketten çıkan bir diğer ürün ise cream eyeliner. Normal eyeliner ambalajında olup cream yazması beni heyecanlandırdı ve hemen denedim :) Deneyimlerimi yazacağım ama bence alın ve aldırın bu eyelinerı o kadar söylüyorum şimdilik :)
Detaylar gelecek.

(Another product from the package is a cream eyeliner. I am in the normal eyeliner package and the cream writing excites me and I will try it :) I will write my experiences but I think that you should buy it.
Details will come.)

Barbara Bort Sheida Kozmetik Sitesi
Barbara Bort Ruj

En çok hangi makyaj malzemen var deseler kesinlikle ruj diyen ben paketten ruj çıkınca yine acayippp sevindim :) Fazlasının zararı olmaz yeni marka yeni renkler kalp ben yani size o kadar diyeyim :)

Ruju da denedim tabi kaçmazdı. 59 numaralı rujun yapısı harika şimdilik bu kadar diyeceğim ve ayrı ayrı postlar sayesinde detaylar gelecek :)

(I do not know which makeup material is most important, but I definitely love lipstick.

Of course I tried Ruju. The lipstick number 59 is great. Details will come thanks to individual posts :) 

Fotoğraflarımın ve yazılarımın izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına AYKIRIDIR. Suçtur ve yasal yükümlülüğü vardır.  Benim iznim olmaksızın yayınlanan yazılarım ve fotoğraflarım ile ilgili dava açma hakkım saklıdır.


4 yorum:

  1. farların renkleri çok hoş gözüküyor bence , güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Aynı far paletinden bende de var ve gerçekten renkler çok güzel! Rujun rengi de bir harikaymış! Hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Ruj da palet de çok güzel görünüyor, güle güle kullan :) blogunu takipteyim, bana da beklerim ♥

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan. Barbara bort un İtalyan olduğunu bilmiyordum. Bana hep çocukluk-gençlik yıllarımı hatırlatır ^.^

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13