İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

21 Mart 2017 Salı

Barbara Bort Cream Eye Liner

Barbara Bort Cream Eye Liner
Barbara Bort Cream Eye Liner

Herkese merhaba :) Bugün sizlere bir süredir kullanıp çok sevdiğim bir eyeliner olan Barbara Bort Cream Eye Liner dan bahsetmek istiyorum. 


Barbara Bort bir İtalyan markası ve ben ürünlerini hem çok seviyorum hem de çok beğeniyorum. Ülkemizde de artık Sheida Kozmetik sayesinde satışa sunuluyor. 

Barbara Bort Cream Eye Liner
Barbara Bort Cream Eye Liner

Barbara Bort Cream Eye Liner ince bir fırçaya sahip. Eğer incecik eyeliner çekmeyi seviyorsanız tam da size göre bir ürün. Ayrıca kuyruk yapmak gerçekten Barbara Bort Cream Eye Liner ile çok kolay ve pratik. Kalın eyeliner kullananlar için çizgiyi kalınlaştırmak biraz zor olabiliyor çünkü dikkat etmeniz gerekiyor. 

Barbara Bort Cream Eye Liner ın hem matlığı hem de kalıcılığı gerçekten çok iyi. Sabah sürdüğüm eye liner gece ben çıkartana kadar ne aktı ne dağıldı. Bir kere çabuk sabitleniyor ve hemen de matlaşan bir ürün. Bu özellikler benim gönlümü feth etti desem yeridir.

Barbara Bort Cream Eye Liner
Barbara Bort Cream Eye Liner

Ürün 4 ml. Açıldıktan sonra da 18 ay kullanma süresi mevcut. Eyelinerlar genelde çabuk kururlar ve bitmediği için kuruma sebebinden dolayı çöpe giderler. 18 ay da çok uzun geldi bana inşallah uzun süre kullanırım eyeliner ı çünkü gerçekten çok sevdim.

Fırça tipinden sanırım sürmesi de kolay ve pratik geldi. Tabi benim el alışlanlığım da mevcut onun da etkisi olabilir.

Barbara Bort makyaj ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.

4 yorum:

  1. kadıköyde falan var diye hatırlıyorum gerçi ama uzun süredir gitmediğim için de emin olamadım bir gün beraber gidip bakalım..

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan çok hoş görünüyor :))

    YanıtlaSil
  3. Fırçalı eyelinerleri yeni kullanmaya başladım .İnceliği hoşuma gitti,aklımda bulunsun 😎

    YanıtlaSil
  4. Ben çok rahat kullanamadım bu eyeliner'ı, ama genelde daha kalın ve kuyruklu eyeliner seviyorum; ondan da olabilir. Onun dışında kalıcılığını ve siyahlığını ben de sevmiştim :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13