İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

22 Mart 2017 Çarşamba

Art Net Far Karıştırma Fırçası

Art Net Far Karıştırma Fırçası
Art Net Far Karıştırma Fırçası

Herkese merhaba :) Bugün sizlere çok merak edip aldığım ve bir süredir de kullandığım Art Net Far Karıştırma Fırçası ndan bahsetmek istiyorum. Genelde Art Net Far Karıştırma Fırçası MAC 217 ye muadil olarak gösterilen bir far fırçası ama acaba gerçekten öyle mi?


Instagramda ve diğer sosyal medya hesaplarında bu fırça o kadar çok övüldü ve o kadar çok MAC 217 ye muadil olarak gösterildi ki Cosmetica sitesinin bir indiriminden denemek için 5,5 - 6 tl gibi bir fiyata bu fırçayı aldım. Art Net Far Karıştırma Fırçasını aldığımda bende MAC 217 yoktu. Fırçayı bir kaç kez denedim ve hiç tatmin olmadı açıkcası. Sonra yine merakımdan ve karşılaştırmak için MAC 217 fırçayı satın aldım. Onu da denedim bir süre ve gerçekten MAC 217 ye muadil diyemem ben Art Net Far Karıştırma Fırçası için.

Art Net Far Karıştırma Fırçası
Art Net Far Karıştırma Fırçası

Fırça tipleri açıkcası benziyor ama Art Net Far Karıştırma Fırçası daha sert kıla sahip. Daha kısa ve daha yayvan. Fiyatı indirimsiz olarak 10 küsür civarı. Tamam bu fiyata fırça alıyorsun ve fırça niyetine kullanabilirsin ona bir sözüm yok fakat bence MAC 217 ye muadil demek çok yanlış. Alın ikisini de birini bir gözünüzde diğerini de diğer gözünüzde deneyin ne demek istediğimi gerçekten anlayacaksınız. MAC in soft yapabildiği geçişlere ben malesef Art Net Far Karıştırma Fırçasında rastlayamadım. Dediğim gibi fiyatı uygun ve temiz fırça aradığınız zaman gerçekten işe yarar ama muadil değil ve haddinden fazla şişirilmiş bir fırça olarak görüyorum ben bu fırçayı.

Sizin görüş ve düşünceleriniz nedir? İkisini de kullananların gerçekten düşüncelerini merak ediyorum.

7 yorum:

  1. sanki kılları kopacakmış gibi çok seyrek gözüküyor :/ ama tabi denemeden bir şey diyemem

    YanıtlaSil
  2. değil muadil benzer bile değil hatta karıştırma fırçası bile değil bu fırça çok da sert üstelik :-((

    YanıtlaSil
  3. ArtNet fırçalar fena değil ama dediğin gibi muadil demek mümkün değil. Güzel bir karşılaştırma olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de denedim bu fırçayı ve tam bir hayal kırıklığı oldu benim için, muadil değiller kesinlikle :/

    YanıtlaSil
  5. Şu muadil olayını bir türlü sevemedim ben.Muadili alsam bile aklım hep orjinalinde kalır.Sonunda gidip onu da alırım.Muadil öylece kalakalır :)

    YanıtlaSil
  6. Bu fırça için daha önce de sert olduğuna dair yorumlar okumuştum ve bu yüzden almadım. Mac 217 ile devam etmek en iyisi... Ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Kozmetik Depom  çok güzel bir yazı bu site
    üzerinde binlerce ürün var kozmetik ürünleri kullanımı faydaları çok kullanmanız faydalıdır.

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13