İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

23 Aralık 2016 Cuma

Zoya Pixie Dust Serisi London Oje

Zoya Pixie Dust
Zoya Pixie Dust Serisi London Oje
Herkese merhaba :)
Bugün sizlere yeni yıl yaklaşırken indirimden faydalanarak aldığım Zoya ojelerden Pixie Dust Serisi London ojeden bahsetmek istiyorum ama öncesinde nedir bu Zoya ojelerin özelliği;
Genelde ojelerin içeriğinde yer alan ve zararlı olan formaldehit, formaldehit reçinesi, DBP, toluen kamfor maddelerini içermeyen Zoya ojeler hamile ve emziren anneler tarafından da güvenle kullanılabiliyor.


Gelelim bugünki ojemize :) 
Zoya Pixie Dust Serisi Dokulu ojeler grubunda Zoya'nın sayfasında yer alıyor. Ojeler sekmesinin altında bulunan dokulu ojeler hariç diğer renklerin altında da pixie dust serisine ait ojeler mevcut o yüzden. Eğer dokulu ojeler sekmesinde aradığınız renk yoksa mutlaka renk sekmelerine ayrı ayrı bakınız. 

Dokulu oje denilince daha önce kullanmayanlar için tanımlamak gerekirse; görüntüsünde minik simlerim ve ışıltıların olduğu kum tanesi gibi akıcı ve elinizi ojeli tırnağınıza sürdüğünüzde bu dokuyu hissettiğiniz ojeler aklımıza geliyor. Simlerin boyutu o kadar güzel ayarlanmış ki kesinlikle kaba durmadığı gibi ışık vurduğunda minik pırıldamalar sayesinde kendi gözlerinizi tırnaklarınızda alamıyorsunuz.


Pixie Dust London
Zoya Pixie Dust Serisi London Oje
Ben bu seriden ilk etapta 3 renk aldım ve bunlardan biri de bu güzel mi güzel koyu gri tonu olan London. Ojenin sürümü kolay ama normal ojelere göre biraz zor kuruyor. Ben her zaman 2 kar oje sürdüğüm için Zoya Pixie Dust Serisi London Ojeyi de 2 kat uyguladım ve 2. katta güzel bir opaklık elde ettim. Çok dikkat çeksin istemiyorsanız tek kat uygulayabilirsiniz ya da alt zemine uygun bir renk sürüp üstüne tek kat geçebilirsiniz. Bence böyle bir oje aldıysak hakkını vermeliyiz :) Varsın belirgin olsun diyorum ya kendi gözlerinizi tırnaklarınızda alamıyorsunuz şaka değil gerçekten denersiniz ne demek istediğimi anlayacaksınız. Kalıcılığı ise gerçekten başarılı fiyatı ile düşününce hakkını veriyor kalıcılık konusunda. Zoya sayfasında satılan tırnak için alt kat ve üst kat ürünler kullanarak da bu ojeleri sürebilirsiniz. Ayrıntıları sitede var. Ben henüz bu alt kat ve üst kat ürünleri almadım ama merak etmiyor da değilim. 

Zoya Pixie Dust Serisi London Ojeyi satın almak isterseniz buraya TIK TIK :) Normal fiyatı 55 tl ama şu an indirimde fiyatı 25.90 tl. Sürekli aynı dokulu ojeyi sürmeyeceğinizi düşünürsek bence değerlendirilebilir. 



4 yorum:

  1. bu oje bende de var harikadır güle güle kullan :*))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim diğer renklerinde de gözüm kaldı :)

      Sil
  2. Zoya Pixie Dust ojelere bayılıyorum!!! Aklımda bir sürü rengi var ama indirimi kaçırdım ne yazık ki :/ güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitede hala indirim var diye gördüm bir bak istersen ;)

      Sil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13