İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

13 Aralık 2016 Salı

New Well Makeup Yoğun Kapatıcı Fondöten

Newwell Makeup Yoğun Kapatıcı Fondöten
Newwell Makeup Yoğun Kapatıcı Fondöten

Herkese merhaba :)
Bugün sizlere son zamanlarda kullandığım ve çok başarılı bulduğum bir üründen bahsetmek istiyorum. New Well Makeup markasına son zamanlarda instagramda bir kaç kere denk gelmiştim. Yoğun kapatıcı fondötenlerinin olduğunu görünce ve fondötenin kapatmadaki başarılı uygulamalarına ağzım açık bakınca çok heyecanlandım çünkü yanak bölgemde geniş gözeneklere daha da ötesi alnımın sağ yarısında ise bir sürü dikiş izine sahip biriyim. ( Evet kahküllü saçlarımın sebebi bu dikiş izlerimi kapama çabam. )


Markayı araştırınca bir Türk markası olduğunu öğrendim. İsmi "New Well Makeup" olunca hiç aklıma gelmemişti karşıma Türk firması çıksın.

Biraz firmadan bahsetmek istiyorum.

1980 yılından günümüze kozmetik alanında yön veren bir firma aslında.  Renkli kozmetik dalında Newwell Make Up serisi ile karşımıza çıkan Makyaj Kozmetik, kaliteli ambalaj, kaliteli hammadde ve laboratuar çalışmalarıyla daha yüksek kalite de;
TerraCotta Allık - TerraCotta Pudra - TerraCotta Göz Farı - Allık - Pudra - Pata Krem
Kontur - Göz Farı - Kaş Şaplonu- Kaş Farı - Mascara - Fondoten - Concealer - Ruj - Sıvı Ruj - Oje - Tırnak Bakım - Parfüm - Deodorant - Makyaj Temizleme Ürünleri, Saç Boyası - Saç Açıcı - Saç Maskesi - Saç Spreyi, Saç Jölesi, Saç Waxı ve diğer ürün çeşitlerini de üreterek bu alanda iddasından bahsediyor.  Ayrıca hoşuma giden bir şey de Makyaj Kozmetik Kadın Bakım ürünlerinde, "Kadına ve kadına dair" sloganıyla hareket ederek kadınlarımızın temel ihtiyaçlarını yaptığı anketler, piyasa araştırmaları ve Laboratuar AR-Ge çalışmalarıyla, kadınlarımıza aranılan ve ihtiyaç duyulan;
Sir Ağda Bantları - Tüy Dökücü Krem - Tüy Sarartıcı Krem - Ağda Temizleme Kağıtlar - Sir Ağda Temizleme Yağı ürünlerini Epilady markası ile sunmaktadır

Bu Türk markasının yurt dışında da şubeleri mevcut. Nerelerde derseniz belki de önünden geçmişsinizdir. New Well Milano Store, New Well Frankfurt Store, New Well Amsterdam Store, New Well Norway Store,  New Well Shop (Kartal/istanbul)

Marka çıkardığı "Hand Made" serisi ile çok iddalı. Ben daha deneme fırsatı bulamadım bütün ürünlerini ama bu serideki mat likit rujlarına Bayıldımmmmm.


Newwell Makeup Yoğun Kapatıcı Fondöten
Newwell Makeup Yoğun Kapatıcı Fondöten

Fondöten kıvam olarak yoğun ama çok çok yoğun bir kıvamı yok. Pompalı değişik bir şişesi var. Çevirerek kapanıyor o yüzden değişik dedim. Belki başka markalarda da böyle kapanan şişeler vardır ama ben ilk defa denk geldim.İçeriğinde paraben olmaması ve üzerinde de son kullanma tarihinin yer alması hoşuma giden özelliklerden oldu. Bendeki renk orta ton 02. Benim ten rengime uydu. Buğday tenliyim ama yüzüm asıl ten rengime göre yazdan kalma az da olsa hala birazcık daha koyu.

Uygulamasını ben fırça ile yaptım. Instagramda dövme izlerini bile kapattığını görmüştüm. Benim dikiş izlerime denedim hemen ve gerçekten sonuç beni çok şaşırttı. Ben bir sürü şeyi üst üste sürüp o dikiş izlerini önemli günlerde kapatmaya çalışırken tek bir ürünle kapatmayı başarmak gerçekten hem beni çok mutlu etti hem de şaşırttı. Yüzümün kalanına da uyguladıktan sonra eşimin yanına gittiğimde bana ilk sorduğu soru "Yüzüne ne sürdün?" oldu. Neden öyle dediğini sorduğumda "Dikiş izlerin yok olmuş" dedi. Ben tabi bir mutlu bir mutlu anlatamam size surat ifademi :)

Gözeneklere gelirsek, burnumun üzerindeki gözenek görünümü kayboldu. Yanaklarımdaki derin gözenek izleri de benim üstünde durmayacağım hatta "hep böyle olsa keşke" diyeceğim kadar azaldı. :) 
Newwell Makeup Yoğun Kapatıcı Fondöten
Newwell Makeup Yoğun Kapatıcı Fondöten

Şimdiye kadar fondötenlere o kadar çok para harcadım ki hatta elimdekileri bitirmeden yenisini aldığım çoktur. Neden çünkü benim derin gözenekler sinirimi bozduğu için :) Sanıırm artık fondötenimi buldum. O beni bırakmadığı sürece ben onu bırakmam :) 

New Well ürünlerine artık www.newwell.com.tr adresinden ulaşıp ürünlerini satın alabilirsiniz. Ben en kısa zamanda bir alışveriş yapacağım çünkü "hand made" serindeki diğer ürün çeşitlerini çok merak ediyorum. 

Newwell Makeup Yoğun Kapatıcı Fondöten
Newwell Makeup Yoğun Kapatıcı Fondöten

Üstteki fotoğrafta fondöteni göstermek istedim. Yoğunluk olarak belki anlaşılır. Alt fotoğrafta da dağıtılmış hali mevcut.
Ürünün satış fiyatı 29.90 tl.  Satın almak isterseniz hemen buraya TIK TIK :) Bu markaya ait iki ürün daha var elimde onların da yazısı yakın zamanda gelecek. Takip etmeye devam ;) 

Newwell Makeup Yoğun Kapatıcı Fondöten
Newwell Makeup Yoğun Kapatıcı Fondöten




10 yorum:

  1. Lekelerinden muzdarip olanlar için çok iyi bir seçenek gibi duruyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Fondöten kullanmayı bir senedir bıraktım. Ama flormarın cam şişeli fondötenine benzettim yapısını. son kullanma tarihinin olmasına ayrı bayıldım. Umarım o seni bırakmaz :))

    YanıtlaSil
  3. ben bu markanın rimelini kullanmış ama memnun kalmamıştım ... bu güzel yazıdan sonra fondötene bir şans verebilirim sanırım ...

    YanıtlaSil
  4. kapatıcılığı iyiymiş ben de bakayım yoğun kapatıcı ürünleri seviyorum ...

    YanıtlaSil
  5. Bende yeni aldım bu fondöteni cook beğendim ama nasıl kapatacagimi bilmiyorum çok denedim olması nasıl kapatacagimi anlatır mısınız lütfennn

    YanıtlaSil
  6. Bende çok beğendim çok para verip de kapanmayan güneş lekelerime elveda

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13