İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

30 Kasım 2016 Çarşamba

Kiko Milano Kozmetik Alışverişim

Kiko Milano
Kiko Milano
Herkese merhaba :) Dikkat ettim de pek alışveriş yazısı yazmıyorum. Aslında yazmaya niyetleniyorum alırken ama sonradan bir şeyler çıkıyor ediyor yazı kalıveriyor :) Artık ara ara yazmaya çalışacağım.

Daha önce yurt dışından yaptığım kiko alışverişini burada sizinle paylaşmıştım. Okumak isterseniz buraya TIK TIK :) Kiko Milano bir süre önce İstanbul'a mağaza açıp sayısını arttırınca bana yakın sayılan Acıbadem Tepe Nautilus mağazasından bir alışverişim olmuştu ama tabi yazmadım :)


Geçen hafta Ataşehir'de Watergarden'a gitmişken Kiko mağazasına da girip baktım. Black Friday nedeni ile kampanyalar vardı. Ben de 3 ürün alımına 3 ürün hediye kampanyasından faydalandım. Yani aslında 6 ürün alıyorsunuz. Düşük fiyatlı olan 3 ürün hediye oluyor ve siz diğer 3 ürünün ödemesini yapıyorsunuz.

Gelelim benim neler aldığıma :)

Kiko Milano
Kiko Milano

Çift taraflı bu lipglosslardan daha önce almıştım aslında ama sanırım eski serinin ambalajı değişti ve bir takım yeniliklerle satışa sunuldu çünkü benim aldığım çift taraflı lipglossları mağazada bulamadım ve çalışan elemana sorduğumda onların yenilenip bu serinin satışa sunulduğunu söyledi. Memnun kaldığım bir ürün olduğu için çok sık kullandığım mercan rengini aldım. Numarası 113.

Kiko Milano
Kiko Milano

Trio allıklarını merak ediyordum fazla renk çeşidi kalmamıştı ama olan renklerden kendime göre bir tane seçtim. Aynalı kutusu ve kapatırken tık sesini duymam bile sevmeye yetiyor aslında :) Swatch olarak sonra paylaşacağım sizlerle. Benim aldığım renk 04 

Kiko Milano
Kiko Milano

Instagram hesaplarında çok fazla 3D Hydra lipgloss paylaşımı yapıyorlardı bende görünce hemen gidip inceledim. Aslında instagram hesabımı takip edenler hatırlar bir rengini acayip beğendim ama stokta yoktu. Öyle olunca bu renkte karar kıldım ama diğerini de bulunca kesin alacağım efsane bir şey. Merak ediyorsanız buraya tıklayarak bakabilirsiniz. Benim seçtiğim yine 04 rengi

Kiko Milano
Kiko Milano

Asıl en çok merak ettiğim hatta uzun zamandır merak edip bir türlü görmek kısmet olmayan ürün bu Cocoa Shock allıklardı. Vanilya kokulu olarak tanıtılan bu seri de aslında bir kaç çeşit mevcuttu ama ben yine diğer renklerine denk gelemedim. Tek renk kalmış ama o da benim sevdiğim renkler olduğu için mutlu oldum. :) Bu haftadan itibaren artık satıştan kaldıracaklarını söylediler.
Bu üründen 2 tane aldım biri bana biri de instagram takipçilerime :) Çekilişime katılmak isterseniz hemen buraya TIK TIK :) Şartlar çekiliş görselinde :)

Kiko Milano
Kiko Milano

Son zamanlarda bir de nemlendiriciye ihtiyacım vardı. Kiko'nun bu ürününden memnun olunduğunu duyunca şans vermek istedim. 

Alışverişimdeki ürünlerin ayrı ayrı yazıları gelecek hem de ayrıntılı:) Takipte Kalın :)








7 yorum:

  1. güzel günlerde kullanınız :)

    YanıtlaSil
  2. Epey karlı bir alışveriş olmuş canım, hepsini güzel günlerde kullan! Kiko yakında Ankara'ya da açılacak; merakla bekliyoruz biz de! Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :) yeni geldim bloguna bende beklerim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan kampanya iyiymiş hakikaten.. o çikolata şeklinde allıkları merak ettim ama satıştan kalktıysa göremem zaten artık..

    YanıtlaSil
  5. çok hoşlar umarım seve seve kullanırsın hepsini :)

    YanıtlaSil
  6. Allik cok guzel gorunuyor, gule gule kullan :)

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13