İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

10 Kasım 2016 Perşembe

#3istanbullukizbulusmasi Etkinlik Sponsorları Part 2


Selam :)
#3istanbullukizbulusmasi etkinliğinde sponsor olan firmalara bu yazımda devam edip bitiriyorum :)

Pastamız kubs.workshop 'tan :) Üzerindekilere bayıldım desem :)


Hobi severlerin çok seveceği bir site olan Hobium bize fotoğraftaki tatlışları yollamış.


Güzellik Terapisi bir kaç ürün getirmişti bizlere benim şansıma Detox çayı çıktı ;)


Desenli keçelerin keçelerine ve kalitesine bayıldım. Hatta sonradan sipariş bile ettim :)


Hepimizin baş harfli anahtarlıkları Imaginehobby_ den geldi ;) Rengine bayıldım çünkü mor ;)


Fosforlu atölye ye ve  Evinshandcratfs ın bu tatlış çantasına teşekkürler


Splat diş macununu ilk defa deneyeceğim.

Çapa Design bu telefon kaplarından çeşit çeşit göndermiş çok güzellerdi hepsi.


Broşları farklı farklı kullanabilirsiniz özellikle de Mavişkelebek in broşlarını. Tam bize göre değil mi ;)


İnancamsanat bize bu el yapımı cam boncuklu kolyelerden göndermiş.



Ayze Doğal taş bilekliklerini de çok beğendim.


hem organik hem hijyenik ped Natracare ;)


Minndikko bu tatlı broşu göndermiş 

Bu ismimize özel kurabiyeler de Camerhobi den ;)




2 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan; etkinlikler sayesinde biz de bir sürü firma tanıyoruz böylece :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir etkinlik oldu hem de görüşmüş olduk hepsini güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13