İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

29 Şubat 2016 Pazartesi

Kiko Kozmetik Infinity Göz Farı 202

image







Bugün sizlerle malesef Türkiye'de satışa sunulmayan bir yurtdışı markası olan Kiko Kozmetiğin göz farından bahsetmek istiyorum.


Kiko bir italyan markası. Fiyatları diğer kozmetik markalarına göre hem uygun hem de ürünler gerçekten kaliteli. Avupa'nın bir çok ülkesinde satış noktaları mevcut. Türkiye'de ise kozmetik dükkanlarında göremediğimiz bir marka. Bir ara Doğuş Grubu ile Türkiye'ye geleceğini duymuştum ama şu an aktif bir haber almadım açıkcası.


Kiko'nun geniş bir kozmetik yelpazesi bulunuyor. Benim yurt dışındayken ihtiyaçlarım doğrultusunda almaya karar verdiğim ürünlerden biri de infinity göz farı 202. Güzel bir ten rengi. Hafif ışıltılı bir yapısı var. Ben nerelerde kullanıyorum peki bu ürünü?


Bazen göz altımda çok hafif kapatıcı aydınlatıcı olarak kullandığım gibi genellikle de göz makyajımda göz bazımın üzerine zemin olarak uyguluyorum. Hem göz makyajını daha canlı daha güzel yapıyor hem de kalıcılığa katkısı var.


Fiyatlarına bakılacak olursa kalitesi gerçekten çok yüksek. Ülke ülke indirim ve fiyat oranları değişebilir.


Tek eleştireceğim yanı ise bu farın ambalajının çok özensiz olması. Kapağı zor açılıyor hatta tek elimle açmaya çalışırken kaç kere elimden fırladı gitti ama kırılmadı :) Bence ambalaja bu göz farları için biraz özen gösterebilirler.


Gramaj olarak 2 gram. Bana göre tozutma olayı yok. O yüzden gayet ekonomik bir ürün.


image

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Kiko Bakırköy Capacity'de yakında açılacak, sabırsızlıkla bekliyorum.

    Sizi de bloguma beklerim: birrujbiroje.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Türkiyeye bir türlü gelmedi,yurtdışına çıktığımızda da aklımızdan çıkıyor.. Bir türlü kavuşamadık.

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13