İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

21 Mart 2015 Cumartesi

Mac Toledo Çekilişime Davetlisiniz

Mac Toledo Collection Çekilişi
Mac Toledo Collection Çekilişi

Bahar geldi o zaman çekilişimle şenlensin ortam. Mac Toledo Collection Oxblood lipgloss bir şanslı takipçimin olacak. 

Birkaç küçük şartım var. 

1.Instagram Hesabımı yani @locosmetico yu takibe almak. 

2.Bu fotoğrafı instagramda  #locosmeticomac ve #cekilisvar etiketi ile beni de yani @locosmetico yu da etiketleyerek profilinizde paylaşmak. 

3.Instagram yayınladığım yukarıdaki çekiliş fotoğrafının yorum kısmına makyaj sever bir kız arkadaşınızı etiketleyip katıldım yazmak.

Ek haklar için : 

  1. Eğer bloğumu yani www.locosmetico.blogspot.com u izlemeye alırsanız +2 hak. 
  2. locosmetico Facebook sayfasını beğenip takibe alırsanız ve çekiliş fotoğrafını facebookta profilinizde paylaşırsanız+ 2 hak .
Son katılım 22 Nisan saat 23.59 ( katılanlar Türkiye'de ikamet etmeli ve 18 Yaşından büyük olmalıdır. ) 

3 yorum:

  1. katıldım ınstagramda ramonunmelosu facede melda yaşar her yerden takip ve paylasımdayım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Katıldım gfc g+ Kozmetik Psikolojisi facebook: Valeryalella Valeryalella ismiyle paylastim.instagramda ise gene Kozmetik Psikolojisi ismiyle paylastim. Bende beklerim Blogu ma http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13