İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

19 Ocak 2015 Pazartesi

Essence 2 in 1 Eyeliner

Essence 2 in 1 Eyeliner
Essence 2 in 1 Eyeliner 
Geçenlerde Gratis indiriminde bakınırken Essence'in 2 ucu bir arada olan Essence 2 in 1 Eyelinerını farkettim. Uygun fiyatı olunca da hemen alıp denemek istedim.

Son zamanlarda eyelinera takmış vaziyetteyim. Her ne kadar göz kalemi sürmek daha kolay gelse de artık eyelinerı da sürebildiğim için farklı ürünleri daha sık takip ediyorum. Essence 2 in 1 Eyeliner ın ince ve kalın olmak üzere iki ucu mevcut ve her iki ucu da keçeli kalem görünümünde. Kalın uç köşeli de bir şekle sahip olduğu için kuyruk yapmak daha pratik olacaktır.


Essence 2 in 1 Eyelinerın genel olarak hem olumlu hem olumsuz yönleri mevcut ben yazayım siz arayışınıza göre karar verin isterseniz ;)

Uygun fiyatlı olması, ince ve kalın olmak üzere 2 farklı ucu tek bir eyeliner bünyesinde barındırması olumlu yönleri bana göre ama keçeli yapısına göre çok sulu olması, üstünden geçtiğiniz anda iyi renk vermemesi, kalıcı olmaması, akması, dağılması, keçeli şekli sayesinde sürmesinin pratik olması yerine kullanışsız olması ve ayrıca sürdükten bir süre sonra sanki göz kapaklarınızda bir fil oturuyormuş edasıyla göz kapaklarınızı ağırlaştırması bence olumsuz yönlerinden ve benim için gerçekten önemli bu yazdıklarım.

Olumsuz yönler malesef olumlu yönlerden daha baskın olduğu için bir daha kesinlikle almayı düşünmüyorum.

Essence 2 in 1 Eyeliner
Essence 2 in 1 Eyeliner 

Essence 2 in 1 Eyeliner
Essence 2 in 1 Eyeliner 

Essence 2 in 1 Eyeliner
Essence 2 in 1 Eyeliner 

Essence 2 in 1 Eyeliner
Essence 2 in 1 Eyeliner 




1 yorum:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13