İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

22 Aralık 2014 Pazartesi

Avon Hollywood Collection Göz Kalemi

Avon Hollywood Collection Göz Kalemi
Avon Hollywood Collection Göz Kalemi
Göz kalemlerine karşı gerçekten çok meraklıyım ve hangisi daha çok kalıcıdır hangisi daha siyahtır ya da hangisi akmaz diye sürekli araştırırım. Sevdiğim ve kullandığım göz kalemlerini daha önce sizlerle paylaşmıştım.

Devamı 
Yeni çıktığı için Avon Hollywood Collection Göz Kalemini de denemek istedim. Kutudan çıkarınca şekil olarak beni gerçekten şaşırttı çünkü fotoğraflarda da göreceğiniz üzere ucu dikdörtgen. Bu da sürme işini biraz zorlaştırıyor. Dikdörtgenin kenarlarını kullanarak istediğim incelikte ya da kalınlıkta kalemi sürebildim. Kendiliğinden açılıp kapanabilmesi de çok güzel. 

Açıkcası ben bu üründen şeklinden de dolayı pek ümitli değildim ama kullandıktan sonra yanıldığımı farkettim. Sabah saatlerinde sürdüğüm halde akşamın ilerleyen saatlerinde hala gözümdeydi ve öncesinde bir far bazı bile sürmemiştim. Hatta benim bazen üst kirpik diplerimde göz kalemi kalsa bile gözümün alt kirpik diplerinde göz kaleminin kalma süresi daha azdır buna rağmen Avon Hollywood Collection Göz Kalemi alt kirpiklerimde bile akşam saatlerinde mevcuttu. Bu gerçekten beni şaşıttı. Fiyatına göre performansı çok yüksek. Dediğim gibi dikdörtgen olması sizi şaşırtmasın gerçekten kullandıktan sonra beğeneceksiniz ;)

Yılbaşı çekilişine hala katılmadıysanız hemen buraya TIK TIK ;)
Avon Hollywood Collection Göz Kalemi
Avon Hollywood Collection Göz Kalemi

Avon Hollywood Collection Göz Kalemi
Avon Hollywood Collection Göz Kalemi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13