İzleyiciler

17 Mart 2013 Pazar

FLORMAR OJE KURUTUCU



Sanırm Flormar'ın en çok bitirdiğim ürünü oje kurutucusu :) Arkadaşlarımla muhabbet ederken ilk defa duyanları görünce blogda anlatmak istedim. İki boyu var çok büyük demeyin büyük olanını alın, fiyatları büyük olanın 9TL küçük olanın ise 6TL. Kesinlikle Flormar satış noktalarından ürünü alın çünkü diğer satan yerler saçma sapan fiyatlara satıyor. Hatta ben bir ara bir kozmetik markette ürünün küçüğünü buldum ve büyüğünü sorduğumda satış elamanı bana küçüğü büyük fiyatına sattığı yetmedi bi de dedi ki "Flormar büyük satılmıyor diye artık küçük yolluyor her yere" Ben duyunca şok oldum tabi ama sonra baktım ki bütün Flormar satış noktalarında ve başka kozmetik marketlerde de büyük boyu mevcut işte o zaman rahatladım. Anlatıyorum ki siz de uyanık olun. Flormar satış noktalarından alışveriş yapın ;)

Ürün oje kurutucu olarak yapılsa da bence bir de çok önemli bir işe yarıyor o da ojenin tırnakta kalış süresini uzatması. Bu ürünü kullanmadan önce benim hemen ojelerimin uçları çıkardı sanırım çok elimi yıkadığım için oluyor bu. Bu üründen sonra ise uzun süre çıkmadan ojelerimle rahat rahat takılıyorum. Deodorant gibi püskürtmeli yapısı var ojenizi bozulmadan kullanabiliyorsunuz ve çok da pratik. Kısa sürede bütün parmaklarınıza rahatlıkla sıkabilirsiniz.

16 Mart 2013 Cumartesi

BIOTHERM BIOPUR PORE REDUCER GÖZENEK KÜÇÜLTÜCÜ SERUM



Gözenek küçültücü serumdu, tonikti derken yığınla cilt ürünü doldu taştı evde. Bir kaç tüp bitirmişliğim olan BIOTHERM BIOPUR PORE REDUCER GÖZENEK KÜÇÜLTÜCÜ serumu da size tanıtmak istiyorum. Bazen hepsini aynı zamanlarda kullanıyorum bazen de tek tek kullanıyorum. Ben de ne yaptığımı bilmiyorum sanırım :)

Ürüne gelirsek 30ml lik bir boyutta ama minicik kullandığınız için uzun süre gidiyor. Temizlenmiş, toniklenmiş ve nemlendirici sürülmüş ciltte sorunlu bölgeye parmaklarınızla çok az bir ürünü uyguluyorsunuz. Ben sabah ve akşam olmak üzere günde iki defa kullandım. Çok çok sıvı değil ama krem kadar da katı değil. Rengi beyaz. 

Yağlı ciltler için uygun bir ürün bende herhangi bir sorun yaratmadı rahatlıkla kullandım. İçeriğinde beyaz kil, bakır, çinko mevcut. Bu serum sayesinde gözenekler küçülüyor.

Bu gibi ürünlerde ara vermeden ürünleri kullanmak çok önemli bunu da hatırlatmak istedim. Çünkü güzellik uzmanlarının dediğine göre başarılı bir sonuç ürünün aralıksız ve uzun süre kullanılmasından sonra elde ediliyor.

15 Mart 2013 Cuma

YVES ROCHER SAÇ VE YÜZ KİL MASKESİ




Bir Argan yağı mucizesi aldı başını gidiyor. Uzun zamandır kullandığım kil maskesinin içeriğinde argan yağının da olduğunu öğrenince size bu ürünü anlatmak istedim.
Kil maskesini senelerdir çok severim. Kil görünce resmen gözüm dönüyor bir yaz yanık tenli cildime bulunduğum yerdeki kili sürüp bütün yanıklarımın soyulmasını sağlamıştım :) Şimdi gülerek anlatıyorum ama o zaman o kadar üzülmüştüm ki neyse bu da bir anı işte :) 
Bunun haricinde yine bir çok markanın kil maskesini deneme fırsatı buldum ama en çok YVES ROCHER SAÇ VE YÜZ KİL MASKESİ ni sevdim :)
Saç için de kullanılan bir maske ama ben hiç saçımda denemedim sadece yüzümde kullandım. Saçların parlaklığını kazanmasında etkili bir maskeymiş.
Fas kili var içinde bu cildimizin arınmasını sağlıyor, içeriğindeki argan yağı da cildimizi yumuşatıyor. Ben 10 günde bir uygulamaya çalışıyorum. Bir tabaka halinde yüzüme sürüp 5 dakika falan bekliyorum iyice kuruyor yüzüm geriliyor yıkama vaktinin geldiğini anlıyorum. Suyla yüzümü iyice duruluyorum. Fiyatı 42.90 TL ben genelde indirime denk getirip aldım. Kil maskesi arıyorsanız hazır içinde argan yağı da varken kaçırmayın derim bu kil maskesini gerçekten çok beğeneceksiniz. 

14 Mart 2013 Perşembe

YVES ROCHER ÖLÜ HÜCRELER VE TÜM KİRLERDEN ARINDIRAN PEELING


Bir çok markanın peelingini kullanan bir insan olarak beğenerek kullandığım YVES ROCHER ÖLÜ HÜCRELER VE TÜM KİRLERDEN ARINDIRAN PEELING i  de size tanıtmak istiyorum. Daha önce de bahsettiğim gibi Yves Rocher'ın ürünleri kaliteli ve güzel. Bu peelingi de daha önce keşfetmediyseniz belki size yardımcı olurum. Ürünün yapısında tahıl çekirdekleri var bu cildimizin yumuşakca pürüzsüzleşmesini sağlıyor. Tüm kirleri ve ölü hücreleri cildimizden atmayı sağlıyor. Her türlü cilt kullanabilir özellikle de hassaslar için ideal bir peeling. 
Yüzünüzü suyla yıkadıktan sonra peelingi cildinize uyguluyorsunuz daha sonra da yine suyla duruluyorsunuz sonuç olarak yumuşacık bir cilde sahip oluyorsunuz. Severek kullandığım bir peeling. Fiyatı 29.90 TL indirimden 23.92 TL ye alabilirsiniz. Ayrıca Yves Rocher kartınız yoksa mutlaka edinin. Çok güzel hediyelere ve fırsatlara sahip oluyorsunuz. İyi ki varsın Yves Rocher ve ilgili elemanları ;)



13 Mart 2013 Çarşamba

AVON EXTRA LASTING LİKİT RUJ




Bu ürünü alalı bayağı bir zaman oldu ama geçenlerde elime geçince sizinle de paylaşmak istedim. Ameliyatsız ya da tıbbi müdahalesiz dolgun dudaklara kavuşmak istiyorsanız Avon'un bu ürünü tam size göre. Ürün uzun süre kalıcı ve dolgun dudaklara sahip olacağınızı vaad ediyor. Ben de merak ettim aldım ve denedim.
Bendeki rengi Plum Peach. Çift taraflı bir likit ruj. İlk önce renkli kısmı uyguluyorsunuz daha sonra da parlatıcı gibi görünen şeffaf kısmı sürüyorsunuz. Dudaklarınızda böyle mentollü bir şey temas etmiş gibi bir yanma karıncalanma arası bir şey oluyor bir süre ve dudaklarınız birazcık genişliyor. Silikon etkisi yaratıyor geçici bir süre. Ben sadece renkli tarafını ve iki tarafını da sürdüğüm zamanki fotoğrafları çektim. Alttaki fotoğrafta biraz daha belirgin sanırım dolgunluk.








10 Mart 2013 Pazar

ÇEKİLİŞİMİZİ SONUNDA YAPABİLDİM :)

Evetttt :) Uzaman zaman sonra yeniden Merhaba,
10 Şubat tarihli çekilişimi 1 ay uzatmalı olarak 10 Mart tarihinde yani bugün yapmış bulunmaktayım. Öncelikle bu gecikmeden dolayı sizlerden çok çok özür diliyorum. Daha önce da söylediğim gibi çok çok büyük bir kaza atlattım ve ölümden döndüm. Her gün hayatta olduğum için şükrediyorum. Aslında eskiden de sağlıklı olduğum içim şükrederdim şimdi daha da çok şükrediyorum. Sağlığım kazanın benden bıraktıkları yüzünden tam eski haline gelmese de yakın zamanda eski halime döneceğimi biliyorum ve şu an hayatta olduğum için tekrar tekrar şükrediyorum.

Gelelim çekiliş sonucumuza;
Kazanan şanslı takipçim Elif Nur oldu. Onu çok çok tebrik ediyorum. 3 gün içerisinde bana ad soyad ve adres bilgilerini ulaştırırmasını bekliyorum. Eğer Elif Nur'dan haber çıkmazsa çekilişimi tekrarlayacağım.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...