İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

2 Ağustos 2013 Cuma

JOHN FRIEDA ALIŞVERİŞİM


                                        

Watsons'ın indirimini duyunca gidip bir bakmaya karar verdim. Bir kaç zamandır saç için kullandığım şampuanlar beni memnun etmiyordu. Watsons indiriminden de internette bir çok kişinin John Frieda ürünlerini aldığını görünce denemek istedim. Yoğun hacim kazandıran şampuanı tam bana göreydi ama saç kremi yoktu daha doğrusu kalmamıştı :) ben de kahverengi saçlı biri olarak kahverengi saçlara özel elmas parlaklığı kazandıran saç bakım kremi ile aldığım şampuanı eşlemeye karar verdim :)

Eve gelir gelmez büyük bir heyecanla ürünleri denedim. Şampuan jel kıvamında ve şeffaf krem ise beyaz renkte şampuana göre daha kıvamlı bir ürün ve kremin kokusu beni benden aldı diyebilirim. Banyodan sonra hala ellerimin krem koktuğunu duyunca daha da bir hoşuma gitti bu ürün.

Bir süre havlu ile suyunu aldıktan sonra kurutmak için saçlarımı açtığımda gerçekten gözle görülebilecek bir hacim ve parlaklık dikkatimi çekti. Kurutma makinesi ile biraz kuruttuktan sonra ise gördüklerim beni şaşırttı çünk tek yıkama ile böyle bir sonuç elde edeceğim pek aklıma gelmemişti. O eski sönük saçlarım gitmiş yerine sanki kuaförden fırlamış bir fırça eli değmiş saçlarım beni karşılamıştı çok doğal ve hoş bir parlaklık da eklemişti. Bilmiyorum niye ama daha bir çabuk şekil aldı saçlarım şekil aldı dediysem pırasa gibi saçlarım var zaten bir şey yapmadım ama düzgün ayrılması hoşuma gitti :) 

Başka bir Watsons'a gidip en kısa zamanda kremin şampuanını ve şampuanın da kendi serisindeki kremini edinip bir de öyle deneyeceğim :) Sizin de saçlarınız sönükse mutlaka ama mutlaka John Frieda'nın Yoğun hacim kazandıran şampuanı ve saç bakım kremini hazır indirim varken alın deneyin derim.

                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13