İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

13 Mart 2013 Çarşamba

AVON EXTRA LASTING LİKİT RUJ




Bu ürünü alalı bayağı bir zaman oldu ama geçenlerde elime geçince sizinle de paylaşmak istedim. Ameliyatsız ya da tıbbi müdahalesiz dolgun dudaklara kavuşmak istiyorsanız Avon'un bu ürünü tam size göre. Ürün uzun süre kalıcı ve dolgun dudaklara sahip olacağınızı vaad ediyor. Ben de merak ettim aldım ve denedim.
Bendeki rengi Plum Peach. Çift taraflı bir likit ruj. İlk önce renkli kısmı uyguluyorsunuz daha sonra da parlatıcı gibi görünen şeffaf kısmı sürüyorsunuz. Dudaklarınızda böyle mentollü bir şey temas etmiş gibi bir yanma karıncalanma arası bir şey oluyor bir süre ve dudaklarınız birazcık genişliyor. Silikon etkisi yaratıyor geçici bir süre. Ben sadece renkli tarafını ve iki tarafını da sürdüğüm zamanki fotoğrafları çektim. Alttaki fotoğrafta biraz daha belirgin sanırım dolgunluk.








2 yorum:

  1. bu rujları hep merak etmiştim nisan katoloğunda indirimdeydi ozaman bende deneyeceğim seninkinin rengini çokk beğendim :)
    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13