İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

27 Temmuz 2012 Cuma

Balerin Topuzuna Ne Dersiniz?




Bugün arkadaşım Burcu ile İstinye Park'a gidelim dedik. Benim çok fazla denk gelemediğim ama görünce de girmeden edemediğim bir mağaza var ki o da H&M...



Mağazada dolaşırken lastik tokanın daha geniş ve büyüğüne benzer bir şey gördüm biraz da sertti. Arkadaşıma sorduğumda Balerinlerin topuzuna benzer topuz yapmak için kullanıldığını söyledi. Aynı işlevi çorapların da yapacağını da ekledi. Sağolsun eve döner dönmez benim merakımı giderebilmek adına videosunu bulmuş. Buradan Burcu'ya da çok teşekkür ediyorum emeği için. Ben de benim gibi bilmeyenler vardır belki diye sizlerle paylaşmak istedim. Bu arada H&M'de 8.95 Tl fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam. Sarı, siyah ve kahverengi renkleri de mevcut.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13