İzleyiciler

Adsense 3

Instagram

26 Ocak 2011 Çarşamba

Avon Glimmerstick Diamonds Black Ice

Bir blogcu arkadaşımın blogunda Avon Glimmerstick Diamonds Göz Kalemine rastlamıştım. (Arkadaşımın blogu olduğunu şu an gerçekten hatırlayamadığım için o arkadaşım beni lütfen affetsin.)Merak edip almaya karar verdim. Fiyatına göre beklentilerimin çok üstünde olduğunu söyleyebilirim. Kesinlikle akma, bulaşma gibi bir şey olmuyor. Sabah sürdükten sonra akşama kadar hiç bir bozulma olmadan eve geldim diyebilirim. Hafif pırıltılı bir yapısı var ama böyle bariz bir parıltı beklemeyin. Açılıp kapanabilen olduğu için kalemtraşa gerek olmadan rahatca kullanabilirsiniz. Sürümü çok kolay ve yumuşacık. Ben bayıldım bu kaleme. Çok kullandığım için siyah renginden yani "Black Ice" aldım ama bir daha ki aya diğer renklerini de almayı düşünüyorum. 3 rengi mevcut: Black Ice, Emerald Glow (Yeşil), Smokey Diamond (Gri)
Fiyatı normalde 17.90 Tl ama indirimde 13.40 Tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13